پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 6398
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ |
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد

توزیع ۵ هزار بسته مهر تحصیلی در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تهیه و توزیع حدود ۵ هزار بسته مهر تحصیلی به ارزش۶ میلیارد ریال در بین دانش آموزان مستعد استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از برگزاری جلسه ستاد مهرتحصیلی در استان خبر داد و اظهار داشت: اجرای نیت واقفان مقدس ترین کار اداره اوقاف و امور خیریه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تاکید براینکه باید با اجرای نیات واقفان خیراندیش خدمات وقف را به عموم مردم معرفی کنیم، افزود: ضمن اطلاع رسانی در معرفی خدمات وقف در جامعه می توانیم مردم را به سمت وقف و امور خیر ترغیب و تشویق کنیم.
صالحی با بیان اینکه تلاش داریم اجرای نیت واقفان خیراندیش را به سمت مناطق محروم سوق دهیم، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم جامعه هدف را درست شناسایی کنیم و خدمات مناسبی ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه موقوفات امانت هستند و ما باید امانتدار باشیم و در راستای نیات واقفین حرکت کنیم، تاکید کرد: تهیه بسته های آموزشی و البسه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح مهر تحصیلی کار بسیار بزرگی است و کمتر استانی همچون کرمانشاه چنین عوایدی را دارا است.
صالحی از تهیه ۴ هزار و ۸۵۷ بسته آموزشی و همچنین البسه و کفش و دیگر نیازمندی های دانش آموزان مستعد از محل برخی موقوفات استان خبر داد و گفت: مهمترین آن ها موقوفه آیت الله کرکوکی، مشیری، چقاگلان، محمدعلی لک بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای نیات واقفان خیراندیش در استان، اظهار داشت: با اجرای درست نیت موقوفات مردم نیز نسبت به این امر خداپسندانه ترغیب خواهند شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.