پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6370
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ |
‍ ‍ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

افتتاح ۷۶ پروژه جهادکشاورزی در هفته دولت با اشتغالزایی ۷۴۲ نفری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی و تسهیلاتی با اعتبار 64 میلیارد تومان طی هفته دولت با اشتغالزایی ۷۴۲ نفری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه نوربخش حاتمی امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: طی هفته دولت تعداد ۷۶ پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی در استان کرمانشاه با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون تومان و اشتغالزایی ۷۴۲ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها شروع خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۷۶ پروژه مذکور، ۴۱ پروژه عمرانی و ۲۶ پروژه تسهیلاتی و ۹ پروژه تسهیلاتی نیز آماده کلنگ زنی است.
?وی با اشاره به ماهیت پروژه های افتتاحی این سازمان در هفته دولت، افزود: طرح ها و پروژه های افتتاحی در بخش کشاورزی استان شامل ۴۱ پروژه آب و خاک، ۱۳ مورد مربوط به حوزه تولیدات دامی، ۸ مورد تولیدات گیاهی، پنج مورد صنایع کشاورزی و تعداد ۹ پروژه نیز شامل پروژه های تولیدات دامی و گیاهی است که طی هفته دولت کلنگ زنی آن ها انجام خواهد شد.
حاتمی میزان اعتبار عمرانی پروژه های مذکور را ۲۶ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان، میزان تسهیلات بانکی را ۲۹ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان و سهم آورده مجریان پروژهای ذکر شده را ۸ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان اعلام کرد.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص میزان تولیدات بخش کشاورزی استان کرمانشاه، گفت؛ میزان تولیدات فعلی استان ۴.۲ میلیون تن است و با تدوین برنامه سه ساله توسعه کشاورزی استان کرمانشاه و استفاده از ظرفیت های موجود قصد داریم میزان تولیدات استان را به بیش از ۶ میلیون تن ارتقاء دهیم.
وی با بیان رتبه های استان در تولید محصولات کشاورزی، گفت: کرمانشاه قطب کشاورزی کشور است و در بسیاری از کشت ها از جمله نخود، گندم، جو، ذرت، چغندرقند و… از رتبه های برتر کشوری برخوردار است و طی برنامه سه ساله تلاش خواهیم کرد با تاکید بر کشت های نخود و زعفران و صنایع تبدیلی آن ها و گسترش کشت های گلخانه ای و بسترسازی برای ایجاد باغات مدرن و پر محصول و درعین حال تحول در حوزه دامپروری استان با استفاده از نژادهای مطرح پرثمر ،در آمد سرانه کشاورزان و بهره برداران بخش را ارتقاء ببخشیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.