پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 6366
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۷ |
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد

نزدیک‌ترین مرز ایران به عراق آماده میزبانی از زائران اربعین /خسروی آماده پذیرایی از ۱٫۲میلیون زائر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی نزدیکترین مرز ایران به عراق آماده میزبانی از زائران اربعین خبر داد و گفت: مرز خسروی آماده پذیرایی از 1.2میلیون زائر شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: احداث کنارگذر شرقی از سه راهی نصرآباد تا جاده ریخک و لکه‌گیری و روکش جاده ریخک و تکمیل تعریض جاده ریخک به طول ۱۶ کیلومتر باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تسطیع، تراکم و اجرای روکش جاده فرعی مقابل شهرک صنعتی نیز باید انجام شود، عنوان کرد: احداث و بهسازی حدود ۹ کیلومتر جاده برای خروج اضطراری در مسیر خسروی به جاده نفت شهر(تنگاب کهنه) و احداث پل برای ایام اربعین ضروری است.
وی با اشاره به اینکه بهسازی و اجرای آسفالت کریدور اتصال محور ریخک به محور سرپل‌ذهاب، از طریق جاده آنتنی روستای سیداحمد باید انجام شود گفت: روشنایی مسیر راه کربلا از ماهیدشت تا قصرشیرین باید تکمیل شود.
کرمی بیان کرد: روکش آسفالت مسیر قصرشیرین به قره‌بلاغ حدود چهار کیلومتر از ورودی قصرشیرین به سمت سرپل‌ذهاب انجام شده است و ادامه آن برای ایام اربعین ضروری است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.