پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6044
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۸ |
هنرمند و نقاش کرمانشاهی:

نمایشگاه "زن، اسطوره" دایر می شود

هنرمند و نقاش کرمانشاهی از برگزاری نمایشگاه "زن، اسطوره" با هدف معرفی فرهنگ اصیل زن ایرانی و کُرد در کرمانشاه خبر داد.

بشیر نظری امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه نقاشی “زن، اسطوره” در کرمانشاه خبر داد.
این نقاش و هنرمند کرمانشاهی تصریح کرد: این نمایشگاه برگرفته از آثار نقاشی رنگ روغن با موضوع زن کُرد و اسطوره سنتی است که بیانگر فرهنگ زن اصیل ایرانی و کُرد در کرمانشاه است، همچنین این نمایشگاه یک ماه بعد در تهران نیز دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ الی ۲۰ مرداد سال جاری نمایشگاه نقاشی “زن، اسطوره” در کرمانشاه برپا می شود، ادامه داد: مکان این نمایشگاه در چهارراه جوانشیر، نگارخانه فرهنگسرای شهر خواهد بود، همچنین علاقمندان می توانند از ساعت ۹ صبح الی هشت عصر از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.
نظری با بیان اینکه افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و آغاز برنامه های جانبی از ساعت ۶ عصر است، افزود: روز یکشنبه افتتاحیه نمایشگاه برگزار می شود، دوشنبه باموضوع نقاشی و ادبیات خواهد بود، سه شنبه نقاشی و ورکشاپ، چهارشنبه نقاشی و پرفورمنس، پنجشنبه نقاشی و فلسفه، شنبه نوزدهم مرداد نیز نقاشی و سینما، یکشنبه ۲۷ مرداد با محوریت نقاشی و موسیقی است.
گفتنی است، این هنرمندکرمانشاهی تاکنون نمایشگاه های متعددی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، دفاع مقدس و… در استان برگزار کرده، همچنین به عنوان مسؤول انجمن نقاشی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه مشغول به فعالیت است و به همراه سایر هنرمندان این عرصه همایش و نمایشگاه های بسیاری را با موضوعات انقلابی و معنوی دایر کرده است.
انتهای پیام/ت
 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.