پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 6012
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ |
به همت دفتر روزنامه

آیین رونمایی از دفتر شعر "نگاه ساده باران" در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رونمایی از دفتر شعر "نگاه ساده باران" مجموعه شعر سپید "فرشاد نیکبخت ارزنده" در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، مراسم رونمایی از دفتر شعر “نگاه ساده باران” به قلم شاعر توانمند کرمانشاهی “فرشاد نیکبخت ارزنده” عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان و شاعران در دفتر روزنامه نقدحال در کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، این شاعر کرمانشاهی تاکنون توانسته است هفت جلد کتاب در قالب های گوناگون به ویژه شعرهای سپید و نیمایی را با موضوعات مختلف دفاع مقدس، اجتماعی، عاشقانه، عرفانی و… به چاپ برساند.

در کارنامه این شاعر توانمند کرمانشاهی “فرشاد نیکبخت ارزنده” می توان به آثاری از جمله “سپیده عشق”، “رویاهای بربادرفته”، “مَردی که سایه سایه پژمرده می شود”، “گمنام بودن چه طعمی دارد”، “کافه سکوت”، “نگاه ساده ی باران” و… اشاره کرد.

این هنرمند همچنین در راستای ارتقای فرهنگ و هنر به ویژه در عرصه اصحاب رسانه استان نیز خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است و دغدغه ادبیات و سرودن در وجودش موج می زند.
دوستان نزدیک و هنرمندان نیکبخت ارزنده را شاعر بی ادعا، ساده زیست، توانمند، بی حاشیه، صمیمی، یک رنگ، مهربان، دلسوز، دغدغه مند و پرتلاشی می دانند که این ویژگی ها را هر مخاطبی در نگاه نخست به آسانی می تواند در وجود این هنرمند ببیند و با خواندن برگی از کتاب های منتشر شده اش به این نتیجه خواهد رسید که این هنرمند از عمق وجود آنچه در اطراف دیده و شهود کرده را به تحریر درآورده است.

شیوایی، کوتاهی معنادار، گیرایی و زیبایی شعرهای سپید این هنرمند هر مخاطبی را بر با خود همراه می کند تا گام به گام با نوشته های دلنشین او همسو شود و لحظاتی فارغ از دل مشغولی های مختلف روح و جان خود را به دریای شعر و ادبیات بسپارد و آرامش و لذتی وصف ناپذیر را تجربه کند.

گفتنی است، گروه رسانه ای دفتر روزنامه “نقد حال” و مجموعه همکاران این نشریه وزین و اثرگذار تاکنون در حمایت از هنرمندان استان به ویژه در کرمانشاه گام های موثری را طی سال های اخیر با برگزاری همایش، عصرشعر، گردهمایی، رونمایی و… برداشته است و عاری از هرگونه دیدگاه جناحی و یا سیاسی در زمینه فرهنگ و هنر اقدامات شایسته ای در خدمت به هنرمندان انجام داده که دیگر نهادهای فرهنگی همچنان نتوانسته اند کوچکترین دینی را نسبت به هنرمندان و پانسیل های ارزشمند این دیار غیور و دلاور ادا کنند.

گروه رسانه ای پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه برای مجموعه پرتلاش نشریه “نقد حال” و همکاران ارزشی، هنرمند و اثرگذار آن که همواره دغدغه حمایت از هنرمندان و فرهنگسازی را داشته اند، آرزوی توفیق و سرافرازی روزافزون را دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.