پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6031
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ |
فرماندار اسلام آبادغرب:

پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا است

فرماندار اسلام اباد غرب گفت: پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، جهانبخش صبح امروز حیدری در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد که با حضور جمعی از مسؤولان و هنرمندان در گلزار شهدای شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار داشت: متولیان امر باید در معرفی فرهنگ جبهه و جنگ، حماسه و خون، ایثار و شهادت گام بردارند و بتوانند در کشور اثر گذار باشند.
فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه راز ماندگاری استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه کشور ایران از خط سرخ شهدا است و باید این مهم را در دستور کار داشته باشیم، تصریح کرد: با استفاده از ابزار هنر و این رمز ماندگار باید بتوانیم که آرمان و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ و دفاع مقدس از مناطق استان کرمانشاه آغاز شد و در این دیار به اتمام رسید، گفت: کارنامه ای پر از ایثار، شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی را در اختیار داریم، لذا وظیفه قشر هنرمند برای ماندگاری و انتقال این رشارت ها به نسل آینده از وظایف مهمی است تا از افکار سیال و قوی پایداز بمانیم.
فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از هنرمند عرصه تئاتر از ۱۵ استان کشور مهمان یازدهمین جشنواره ملی مرصاد به میزبانی استان شهیدپرور کرمانشاه و منطقه شهیدان مرصاد اسلام آبادغرب هستند، افزود: ۲۵ گروه نمایشی در قالب نمایشی و صحنه ای در منطقه حمیل و دالاهو به این برنامه ها می پردازند.
این مسؤول با تاکید بر اینکه امیدواریم در مبحث اعتباری برای برگزاری برنامه های جدی فرهنگی در شهرستان ها بتوانیم ردیف اعتیاری را ارتقا دهیم و دین خود را به مردم و قشر فرهنگ و هنر ادا کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم به مناسبت های متعدد در راستای نشاط اجتماعی و رضایتمندی جامعه شرایط بهتری را به وجود بیاوریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.