پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 5769
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۱ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه

پیروزی عملیات مرصاد در کرمانشاه سبب اقتدار ایران شد/ شکست تئوری توطئه آمریکا و حامیان تروریست جهانی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پیروزی عملیات مرصاد در کرمانشاه سبب اقتدار ایران دانست و گفت: شکست تئوری توطئه آمریکا حامی تروریست برای همگان مسجل است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درود خداوند بر همه شهیدان و مجاهدان راه خدا که سبب عذت کشورمان ایران اسلامی در عملیات مرصاد شدند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر حضور این دلاوران در مبارزه با ددمنشان نبود، کشور با چالش های بسیار مواجه می شد.
این مسوول افزود: حضور با صلابت مردم کرمانشاه در مبارزه با کفار سبب شد درس ها و عبرت های زیادی در پایان جنگ و به واسطه عملیات مرصاد به دست آوریم و توانستیم ددمنش ترین دشمنان را ریشه کن کنیم.
وی به نمایان شدن جایگاه و بستر ولایت برای نجات کشور از مهلکه های فتنه گران اشاره و عنوان کرد: در واقع طی عملیات مذکور رسوایی جهانی برای استکبارگر آمریکایی مشخص شد که از تروریست جهانی دفاع می کرد، اما اراده خدا با دستان مردم توانست ریشه کنی کفار را به ارمغان بیاورد.
ریحانی با اشاره به اینکه تئوری توطئه استکبار در پایان جنگ شکست خورد و حقانیت نظام جمهوری اسلامی توانست توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کنند و سیلی های محکمی نیز در روزهای اخیر بر دشمنان زدیم و دست رد مقام عظمای ولایت بر خواسته های دشمنان و سرنگونی پهباد آمریکایی نشانگر آن است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی و اقتدار عملیات غرورآفرین مرصاد در کرمانشاه، اظهار داشت: امیدواریم در آینده نیز شاهد پیروزی کشورمان جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.