پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5764
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, قرآن کریم تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ |
با معرفی چهره های برتر قرآنی:

اختتامیه مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد

مراسم اختتامیه چهل و دومین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام داوود قاسمی در مراسم اختتامیه چهل و دومین مسابقات استانی قرآن کریم که امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای مسابقات قرآنی جلوه حضور قرآن در جامعه و تربیت نسل انقلابی است.
مشاور رسانه‌ای و مطالعات کاربردی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری این مسابقات را دارای نقش مهمی در قرآنی شدن جامعه دانست و بیان کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم، لذا تلاش مضاعف در این راستا الزامی است.

وی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری حفظ قرآن را از آن باب مفید می دانند که زمینه های انس و تدبر در قرآن کریم و بعدها عمل کردن به آن را در جامعه فراهم می‌کند، افزود: حفظ قرآن راهبرد و مسیر اصلی برای عمل کردن به قرآن خواهد بود.
این مسوول به جوایز نفیس برای حافظان پنج جزء از قرآن کریم در سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و از اعطای آن در سال جاری و بدون محدودیتی و حتی بدون قرعه کشی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جایزه خبر داد.
چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (در مرحله استانی) در استان کرمانشاه با حضور ۷۸۱ شرکت کننده که برگزیدگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات بودند، از ۳۱ تیر ماه الی دوم مرداد با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.
گفتنی است، طی این مراسم تقدیر از ۶۴ نفر از برگزیدگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه انجام پذیرفت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.