پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5772
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۴ |
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا مطرح کرد

قدرت آفرینی الهی ایران اسلامی/ مرصاد درس عبرتی برای منافقان و جاه طلبان بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به قدرت آفرینی الهی ایران اسلامی گفت: عملیات مرصاد درس عبرتی برای منافقان و جاه طلبان بود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد را گرامی می داریم و از برگزار کنندگان این مراسم کمال قدردانی را داریم، همچنین سلام مقام معظم رهبری را به جوانان سلحشور کرمانشاه می رسانم.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در خطاب به جوانان استان کرمانشاه، یادآور شد: با اراده مردم این دیار و امدادرسانی خداوند متعال در حدود ۳۱ سال پیش و طی اواسط سال ۶۷ در گردنه چهارزبر حماسه بزرگی با عنوان عملیات مرصاد خلق شد که اقتدار ایران در جهان را رقم زد.
این مسوول با اشاره به تحلیلی از عملیات مرصاد در کرمانشاه، گفت: این حرکت غیرعقلایی دشمنان منافق و بعثی از سوی بازیگران پشت صحنه و با استراتژیکی پنهان آمریکا و آشکار صدام رژیم سرنگون بعث شده بود، همچنین بعد از اخراج چندین چهره سیاسی اسکتبار از کشورمان برای چندمین بار سبب تحقیر آمریکا شد و از طرفی قطعنامه ۵۹۸ را داشتیم که برگرفته از توطئه پلید دشمنان بود.
وی به بازیگری پست صحنه این عملیات از سوی آمریکا در مبارزه با کشور اشاره و عنوان کرد: رژیم بعث به سرکردگی صدام دستاوردی برای این رژیم نداشت و با پذیرش قطنامه می خواستند امتیازی را پشت میز مذاکره به دست آورند و خودشان مهره سوخته شده منافقان از پادگان اشرف (مقر منافقان) جلو بندازند و ساکنان مزاحم در پادگان اشرف را از بین ببرند.
سرلشکر صفوی تحلیل سوم خویش از عملیات مرصاد را مبنی بر جاه طلبی، قدرت طلبی و توهم آمیز بودن رئیس گروهک منافقیان یعنی رجبی و دست نشانده اش مریم رجبی با خیال خام و کور برای راه اندازی ارتش آزادی بخش، متذکر شد: آنان با ۲۵ تیم سازمان دهی شده و نقشه های پلید خود تا پایتخت را برنامه ریزی کرده بودند که نه تنها با استقبال مردم روبه رو نشدند، بلکه طی عملیاتی بزرگ منهدم و سرنگون شدند.
سرلشکر صفوی با بیان اینکه در سوم مرداد طی عملیات مرصاد ارتش ایران در خط اول مقدم گام بزرگی برداشت و نطفه عملیات منافقان را شکست دادند، گفت: منافقان با سرکردگی رجبی بعد از شکست از مرز گذشتند و در تنگه چارزبر زمین گیر شدند.
این مسوول عنوان کرد: ستون منافقان طی عملیات فوق در جاده چارزبر و تنگه مرصاد متلاشی شد و انهدامی که از منافقان در سوم مرداد ۶۷ صورت گرفت سبب از بین رفتن تعداد کثیری از آنان شد، از طرفی آنان علاوه بر پنج هزار نفر حدود ۱۰ هزار نفر را مستقر کرده بودند که تلفات سنگینی دادند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: نیروهای هوانیروز قهرمان کشورمان ایران اسلامی روی زمین از همه جا خود را به منطقه مرصاد کرمانشاه رساندند و این پیروزی بزرگ را به دست آوردند.
وی با اشاره به اینکه منافقان شرورترین مردم ضد انقلاب بودند و در سال ۶۰ در مسجد ابوذر ضبط صوت بمب گذاری شده را جلوی جایگاه سخنرانی مقام معظم رهبری جاسازی کرده بود، اما به هدف خود نرسیدند، خاطرنشان کرد: خدا خواست مقام معظم رهبری جانشان حفظ شود، اما روز بعد از آن فاجعه ۷۲ نفر از شخصیت های برجسته کشور را در تهران به شهادت رساندند که هر کدام ستون مستحکم و تاثیرگذاری بودند و بزرگترین جنایات را در حق ملت انجام دادند.
صفوی با تصریح بر اینکه منافقان با پلیدی بعدها به جان مردم عراق افتاده بودند، گفت: شرم بر امریکایی که سپاه را تروریست می داند، اما منافقان را با این همه جنایات از لیست ترورستی خارج می کنند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: وفاق، همدلی و انسجام عالی در بین قوای سه گانه کشور با مدیریت مقام معظم رهبری وجود دارد و مردم کرمانشاه باید قدردان مسئولان دلسوز از جمله نماینده ولی فقیه در استان باشند، چراکه طی این چند روز انسجام خوبی را در کرمانشاه دیدیم.
این مسوول با یادآوری اینکه ایران اسلامی یک قدرت الهی است که با پشتوانه حضرت بقیه الله و چهارده معصوم همیشه پیروز و شکست ناپذیر است و روز به روز بر اقتدار کشور ما افزوده می شود، گفت: به گفته تحلیل گرهای اجتماعی و سیاسی کشور ایران در حال قدرت آفرینی بیشتر در جهان است و خدا به ما وعده پیروزی اسلام و غلبه بر دشمنان با اشاره به آیه مبارکه نصر من الله و فتح القریب را داده است و ان شاءالله بر جنگ اقتصادی و روانی و هجمه های فرهنگی نیز پیروز و سربلند خواهیم شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.