پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 5424
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ |
به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود

تشریح برنامه های حضور خادمان حامل پرچم رضوی در کرمانشاه+جزئیات

برنامه های ویژه دهه کرامت با حضور خادمان بارگاه قدس رضوی حامل پرچم مطهر با جزئیات زمان بندی آن در شهرستان ها تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، خدام حامل پرچم حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا در آستان قدس رضوی به مناسبت آغاز دهه کرامت در قالب کاروان جشن های بین المللی زیرسایه خورشید، فردا ساعت ۱۷ عصر در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد استان می شوند مورد استقبال ویژه خادمیاران و مردم غیور و شهیدپرور کرمانشاهی قرار خواهند گرفت.
براساس این گزارش، آغاز برنامه ها با حضور محبان اهل بیت عصت و طهارت و خادمان معزز گروه نخست بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از روز یکشنبه ۱۶ تیرماه و بازدید از مرکز آموزشی شهیدرجایی درساعات صبح خواهد بود، همچنین دیدارو عیادت از بیماران بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)، اجرای برنامه ویژه، دیدار با نخبگان، حضور در مسجد امام حسن مجتبی واقع در شهرکت آزادگان و نیز برنامه ویژه از جمله مراسمات این روز با حضور پرشور مردم استان خواهد بود.
گروه دوم خادمان حضرت شمس الشوس در روز یکشنبه از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دیدار دارند، همچنین تجدید بیعت با شهدا، بازدید از بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی، شرکت در ویژه برنامه دهه کرامت، دیدار با نخبگان، حضور در مسجد زارعین(مسیر نفت) و ویژه برنامه جشن را دستور کار دارند.
سومین گروه خادمان حامل پرچم مطهر بارگاه امام هشتم(ع) در روز دوشنبه از اداره کل زندان مرکزی، امام زاده باقر بیستون بازدید خواهند داشت و پس از دیدار با نخبگان و حضور در مسجد مهدی موعود(عج) واقع در دولت آباد، شرکت در برنامه های جشن کرامت را در کارنامه سفر به این استان خواهند داشت.
کاروان زیرسایه خورشید و گروه نخست خدام امام رئوف(ع) در روز پنجشنبه هفته جاری پس از شرکت در ویژه برنامه جشن به شهر ماهیدشت سفر می کنند و دیدار با نخبگان، بازدید از حسینیه قاسم ابن الحسن(ع) شهرک نجفی و حضور در برنامه ویژه را بر عهده دارند، همچنین گروه دوم خادمان رضوی به شهرستان گودین سفر کرده و اجرای برنامه های ویژه و رواق رضوی را انجام می دهند.
گروه سوم خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) نیز روز جمعه هفته جاری برنامه حضور در دعای ندبه و پیاده روی بزرگ خانوادگی، برنامه ویژه، مسجدشافعی اهل تسنن، برنامه ملکوت هشتم، با اجازه امام رضا(ع) بله (جشن بزرگ ازدواج رضوی) را در کارنامه خود دارند.
خادمان حضرت انیس النفوس(ع) در روز شنبه ۲۲ تیرماه برنامه دیدار با تیپ ۳۵ مخصوص تکاور ارتش، حضور در روستای کهریز، شرکت در برنامه ویژه دهه کرامت، دیدار با نخبگان کرمانشاهی، حضور در برنامه ویژه و رواق رضوی را بر عهده دارند و با گردش پرچم مطهر رضوی پیام آور صلح، امنیت و اقتدار کشور ایران اسلامی به ویژه در منطقه غرب کشور و استان کرمانشاه هستند.
نخستین گروه خادمان حضرت ضامن آهو به همراه عشاق اهل بیت(ع) و مردم متدین این دیار ولایت مدار در روز شنبه با سفر به شهرستان قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه، با شرکت در جشن های بزرگ شهر ویژه دهه کرامت در مسجد امام حسین(ع) واقع در منطقه دهه مجنون این شهرستان و حضور در میهمانی منازل یکی از اهالی این شهرستان حامل پیام اتحاد ملی و معرفت معنوی امام رضا(ع) هستند و از مردم تشنه زیارت از راه دور حرم مطهر رضوی به واسطه پرچم سبز و مقدس امام هشتم(ع) دلجویی می کنند.
دومین گروه خدام بارگاه ملکوتی غریب الغربا(ع) در روز یکشنبه ۲۳ تیرسال جاری به ایادت شهرودان در بیمارستان امام رضا(ع) می روند، همچین تجلیل از خادمیاران حوزه سلامت، میهمانی ویژه منازل، دیدار با نخبگان، حضور در مسجد حضرت ابالفضل(ع) واقع در شهرک تعاون و شرکت در ویژه برنامه مهمانی منازل و دیدار با خانواده معزز شهدا را خواهند داشت.
خادمان حضرت شمس الشموس(ع) در گروه سوم کارون جشن های بین المللی زیرسایه خورشید در روز یکشنبه ضمن بازدید از مرکز آموزشی شهدا و بیمارستان امام علی(ع) و طالقانی، در ویژه برنامه میهمانی منازل و دیدار با نخبگان شرکت خواهند داشت، همچنین با حضور در مسجد امام سجاد(ع) واقع در شهرک امام زین العابدین(ع) و نیز میهمانی منزل با پرچم مطهر بارگاه قدس رضوی دل های مردم کرمانشاه را راهی حرم مطهر امام رضا(ع) و زیارت معنوی می کنند.
خادمان حامل پرچم مطهر رضوی در دهه کرامت در اقصی نقاط استان کرمانشاه حضور خواهند یافت به نحوی که طبق برنامه زمان بندی شده فوق گروه نخست روز شنبه ۱۵ تیر در شهر کرمانشاه و به ترتیب در روزهای هفته جاری در پاوه و هجیج، ثلاث باباجانی، سنقر، کرمانشاه، کرند غرب، قصرشیرین و مجدد در شهر کرمانشاه سفر خواهند داشت.
گروه دوم خادمان امام رئوف(ع) کاروان زیرسایه خورشید نیز در هفته جاری و به ترتیب از روز شنبه ۱۵ الی ۲۴ هفته پیش رو در مناطق و شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، جوانرود، کرمانشاه، گودین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و کرمانشاه با در دست داشتن پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها ضامن و پیام رسان صلح و دوستی در جهان اسلام هستند.
سرانجام سومین گروه خادمان حامل پرچم سبز و مطهر بارگاه شاه خرسان یعنی حضرت رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید طی روزهای فوق به مناطق صحنه، کرمانشاه، روانسر، کنگاور، هرسین و کرمانشاه سفر دارند و از نزدیک با دلجویی و دیدار با مردم مهمان نواز و همیشه سرافراز کرمانشاه دل های آنان را راهی مشهد مقدس می کنند.
گفتنی است، خدام بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مورخ ۲۴ تیرماه سال جاری پس از انجام ماموریت و اتصال دل های بسیاری از عشاق اهل بیت عصمت طهارت با همراهی و استقبال مردم کرمانشاه از فرودگاه شهیداشرفی اصفهانی و در ساعت ۱۱ صبح به مقصد مشهد مقدس پرواز خواهند داشت و دلنوشته ها و پیغام های مردم این دیار حاوی شوق زیارت و حاجات آنان را با خود محفوظ به بارگاه مطهر قدس می برند تا عرض سلام، ادب و ارادت این دلدادگان را به خدمت و مضحر مطهر امام رضا(ع) برسانند و نائب الزیاره آنان باشند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.