پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5308
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ |
فرماندار گیلانغرب خبر داد

برگزاری جشن های "زیرسایه خورشید" و جشنواره "پویانمایی" در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب از برگزاری جشن های بین المللی کاروان رضوی زیرسایه خورشید در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره ملی پویانمایی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، کورش محمودیان امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: این شهرستان مزین به نام و یاد حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) است.
فرماندار گیلانغرب در این جلسه با بیان اینکه ۲۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار از ۱۷۷ میلیارد ریال در شهرستان گیلانغرب در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی تا آخر تیرماه فرصت دارند نسبت به جذب اعتبارات دستگاه مربوطه اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع از سه هزار و ۹۵۷ واحد تخریبی مناطق زلزله زده این شهرستان تاکنون کار احداث و واگذاری سه هزار و ۴۵۶ واحد خاتمه یافته است، افزود: حدود ۴۹۲ واحد باقیمانده نیز در حال احداث است، که پیش‌بینی می‌شود کار بازسازی آن ها تا پایان نیمه اول امسال به انجام برسد.
این مسؤول از تکمیل و بهره برداری از ۱۴ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در مناطق زلزله‌زده شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: تعداد ۱۱ مدرسه با ۴۰ کلاس درس نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.
محمودیان تصریح کرد: اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشارخون در ۳۴ هزار نفر جامعه هدف این شهرستان به طور کامل به عنوان نخستین شهرستان صد درصد انجام گرفته است.
وی به موضوع اجرای طرح‌های اشتغالزایی نیز اشاره و عنوان کرد: شهرستان گیلانغرب با ۱۰۵ درصد جذب اعتبارات ختصاص یافته در حوزه اشتغال روستایی و عشایری در حال حاضر دارای رتبه چهارم در بین شهرستان ها است.
فرماندار گیلانغرب به آغاز جشنواره ملی پویانمایی در شهرستان گیلانغرب از ۱۸ الی ۲۰ تیر سال جاری اشاره و بیان کرد: همه امکانات شهرستان به منظور میزبانی این رخداد مهم ملی صدا و سیما در شهرستان بسیج شده‌اند، تا در کنار اجرای این جشنواره ظرفیت های شهرستان گیلانغرب در همه بخش ها به خوبی معرفی شود.
رضا فرخشاهی در این جلسه از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در دهه کرامت با حضور کاروان رضوی در شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: بایستی به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا از ظرفیت های عظیم این رویداد مهم و معنوی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
دبیرستاد جشن های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه از حضور این کاروان در روستاهای محروم دهستان ویژنان با برنامه های جانبی خاص در سطح شهرستان گیلانغرب در ۲۲ تیر ماه خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب در این جلسه اهمیت آثار دهه کرامت در همه ابعاد و با حضور کاروان‌های رضوی در مناطق مختلف کشور را تبیین و تشریح کرد.
مسؤول اجرای برنامه های زیر سایه خورشید در گیلانغرب ضمن قدردانی از همکاری شورای اداری شهرستان گیلانغرب، گفت: ورود کاروان رضوی به شهرستان گیلانغرب از روز ۲۲تیر ۹۸ خواهد بود و از صبح تا غروب ما مهمان و میزبان پرچم خدام آقا امام رضا علیه السلام هستیم.
منصوریان اظهار داشت: با توجه به مبحث محرومیت زدایی در این منطقه، ما صبح را اختصاص دادیم به مسیر ویژنان و بعدازظهر نیز برنامه های دهه کرامت در شهرستان ادامه دارد محل آن تجمع میدان جمهوری اسلامی به طرف مسجد جامع است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.