پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5302
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

آمریکا مسبب همه عملیات تروریستی علیه ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا مسبب همه عملیات تروریستی و ترور شخصیت ها علیه ایران است و یا این کار را به طور مستقیم و یا در پشت پرده انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای ترور استان با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب افراد خاص و تاثیر گذار در کشور را هدف قرار داد که از جمله می توان به شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مدنی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید دستغیب و … اشاره کرد که هدفاو  پا نگرفتن انقلاب بود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا پس از آن که با ترور های فراوانی که در کشور توسط عوامل جنایتکار خود همانند منافقان به هدف خود نرسید، هشت سال جنگ تحمیلی را برای متوقف کردن انقلاب بر کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: پس از آنکه جنگ تحمیلی که با پشتوانه آمریکا و همه کشورهای قدرتمند جهان به سمت پیروزی های ایران و پیشروی های او می رفت، برای توقف قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در این جنگ به شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ مسافر از جمله ۶۶ کودک اقدام کرد و جنایت وحشتناکی را به راحتی در مقابل دیدگان جهانیان انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: همه این جنایات و توطئه های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نهایت به این منتهی شده است، که امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته ترین پهباد آمریکا را بر فراز خلیج فارس با سیتسم پدافند تولید داخل سرنگون می کند.

علما گفت: این انقلاب با خون پاک جوانان بسیاری آبیاری شده است، لذا نه تنها این توطئه ها و جنایات مانع راه انقلاب اسلامی نشده، بلکه خود به نقطه قوت و اقتدار این نظام تبدیل شد، همچنانکه که دفاع مقدس به زمینه استقلال و خودکفایی کشور در تجهیزات مدرن نظامی شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.