پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 5295
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ |
اخبار کمیته امداد کرمانشاه:

کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه افتتاح شد

مراسم افتتاح کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 2 کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، ابراهیمی امروز در مراسم افتتاح کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ کرمانشاه، اظهار داشت: پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان با فعالیت های آموزشی، پرورشی و تفریحی از اهداف فعالیت های کانون تابستانی این کمیته است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان تقاضا داریم تا به صورت کامل از برنامه های کانون ولایت که رایگان در اختیار مددجویان قرار می گیرد، استفاده لازم را ببرند.
این مسؤول به اجرای برنامه های کانون شامل قرآن و احکام اسلامی، نقاشی سیاه قلم، عروسک سازی، گیوه بافی منبت کاری، خوش‌نویسی، قصه‌گویی، نمایش فیلم، شعر و داستان و… به همراه برگزاری اردوهای یکروزه خبر داد.

به گزارش شهر روشن، برگزاری کلاس آشنایی با زندگی پیامبر(ص) برای کودکان عضو کانون تابستانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در منطقه باینگان از دیگر برنامه های صورت گرفته در استان است.
کلاس های مذکور با حضور مربی مجرب قرآنی برگزار شد، همچنین اعضای کانون در کلاس آموزشی، با زندگی پیامبراکرم(ص) و خصوصیات اخلاقی ایشان آشنا شدند.

غربالگری سلامت روان زنان مطلقه جوان و نیز اجرای تست روان شناختی و شناخت میزان بهداشت روان گروه هدف از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد.
اجرای مشاوره گروهی و کارگاه آموزشی درجهت بهبودی ،سبک زندگی، روابط بین فردی، قدرت حل مسئله و امید بخشی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان از موارد مطرح شده در این طرح است.

براساس این گزارش، دوره آموزش بصیرت سیاسی به همت واحد فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان جوانرود برگزار شد.
برگزاری یک دوره کلاس آموزشی به عنوان بصیرت سیاسی (جریان تکفیری ، بررسی اوضاع منطقه و جهان و دشمن شناسی) برای کارکنان امداد امام (ره) این شهرستان نیز در هفته جاری انجام گرفت، این دوره آموزشی در محل نمازخانه اداره و از سوی حجت الاسلام امجدیان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه این شهرستان انجام پذیرفت.

جلسه توانمند سازی خانواده ها وطرح توسعه اشتغال روستایی
رئیس کمیته امداد ماهیدشت در این جلسه گفت: به منظور بالا بردن روحیه توانمند سازی مددجویان تحت حمایت نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شده است.
وی تصریح کرد: حداقل در سه ماهه دوم سال جاری می توانیم شاهد ۲۰۰ پرونده فعال دیگر طرح توسعه شتغال جدید روستائیان باشیم.
این مسؤول تاکید کرد: همه همکاران مربوطه در کمیته امداد این شهرستان می بایست تلاش مضاعفی را داشته باشند که در راستای پیشبرد امداد و خدمات رسانی که همانا رسیدن تمامی مددجویان به توانمند سازی است، گام های موثری برداشته شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.