پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 5259
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ |
مسؤول شهرداری کلاهشان را بالاتر بگذارند؛

اهانت به گلزار شهدا به بهانه ساماندهی!

شهرداری منطقه هفت کرمانشاه در اقدامی عجیب با اهانت به گلزار شهدا و برداشتن سنگ های گلزار آنان اقدام به ساماندهی محوطه فوق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، ظاهرا شهرداری منطقه هفت شهر کرمانشاه قصد احداث پارک به منظور رفاه حال ساکنان محله باغ ابریشم و رودکی را داشته و در یک اقدام موهن گلزار مطهر دو شهید که در آن منطقه بوده را تخریب کرده است.
براساس این گزارش، شهردار منطقه هفت باید پاسخگوی این بی حرمتی به گلزار شهدا و شکستن سنگ های آن ها باشد و توضیح دهد که با چه استدلالی دستور تخریب گلزار مطهر را داده است.
بدتر از این توهین این است که با تخریب گلزار شهدا و گم شدن جای اصلی سنگ گلزار مسؤول شهرداری اقدام به شن ریزی محوطه کرده و به صورت تزیینی سنگ ها را در یک قسمت از آن محوطه قرار داده‌اند!
آقای شهردار جهت یادآوری، ما همه‌چیز امروزمان را وامدار شهدا هستیم و خود شما هم مسؤولیت و منصب امروزتان را به برکت ایثار و فداکاری آن ها اشغال کرده‌اید پس چگونه روا است که مجوز بی‌احترامی به مقام شامخ شهدا را صادر کنید؟
گزار شهدا یکی از قطب‌های قوی فرهنگی است و این تخریب آن ها و این ساماندهی‌‌ای که هزاربار بدتر از تخریب است دهن‌کجی به ارزش‌های یک ملت محسوب می‌شود و به هیچ وجه از هیچ مسؤولی چنین رفتاری پذیرفتنی نیست.
گوشه‌گوشه این شهر معطر به حضور مزار شهدای والامقامی است تا یادآوری کند به ما که امنیت و آسایش امروزمان را از مجاهدت‌های آن ها وام داریم آنگاه برخی‌ها چطور اینقدر راحت به خود اجازه می‌دهند به مقدسات توهین کنند.
برخورد با مسؤولان این اقدام موهن قطعا از تکرار آن جلوگیری می‌کند و این موضوع خواسته مردم شهیدپرور کرمانشاه از مسؤولان ارشد استان است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مرصاد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.