پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5255
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ |
طی جوابیه میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح شد

لزوم محکومیت و برخورد با هنجارشکنی در اماکن تاریخی کرمانشاه

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، هنجارشکنی در اماکن تاریخی استان را محکوم کرد و خواهان برخورد جدی با این اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، هنجارشکنی یک بانو در اماکن تاریخی استان را محکوم کرد و خواهان برخورد جدی با این اعمال شد.
براساس این گزارش، متن جوابیه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در خصوص هنجار شکنی یک خانم در محوطه تاریخی بیستون به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
این اداره کل ضمن محکوم کردن هرگونه عمل خلاف شرع در اماکن عمومی به استحضار می رساند پیرو، انتشار تصاویر رفتار ناهنجار یک خانم در محوطه جهانی بیستون با بررسی هایی که به عمل آمد و شناسایی پیج این خانم در اینستاگرام پست های موجود نشان می دهد که متاسفانه ایشان با حضور در اماکن مختلف تاریخی و گردشگری اقدام به هنجار شکنی می کند که این موضوع از طریق مراجع ذی ربط در دست اقدام و بررسی قرار دارد.
جوابیه ادامه می دهد: همچنین غرفه ای که در مقابل آن این واقعه رخ داده است در اجاره بخش خصوصی است، که با توجه به عدم رعایت مفاد قرارداد و شئونات اسلامی توسط مستاجر با دستور مدیرکل اقدام به لغو قرارداد و تعطیلی غرفه ها شده است.
طبق جوابیه: لازم به ذکر است، پرسنل یگان حفاظت مجموعه بیستون که در زمان این رخداد، شیفت بوده اند علاوه بر توبیخی کتبی، جهت رسیدگی به کوتاهی در انجام وظیفه معرفی و برابر مقررات برخورد قانونی شکل خواهد گرفت.
جوابیه می افزاید: در خاتمه اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ضمن ابراز پوزش از وقوع این هنجار شکنی به اطلاع می رساند با جدیت و قاطعیت پیگیر این موضوعات است که در اماکن تحت نظارت اداره کل شاهد تکرار اتفاقاتی به این شکل نباشیم.
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.