پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 5035
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ |
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خبر داد:

لزوم افزایش تعامل پلیس کرمانشاه با ارگان های فرهنگی و اجتماعی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بر لزوم افزایش روابط دوجانبه و تعامل بیشتر با ارگان ها برای مبارزه با معضلات اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه محمدرضا آمویی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسوولان فرهنگی استان، اظهار داشت: پلیس این آمادگی را دارد که با همه توان در کنار اداره کل بهزیستی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند.
معاون اجتماعی پلیس انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعامل میان پلیس و بهزیستی می تواند در کاهش بسیاری جرائم و آسیب های اجتماعی موثر باشد، افزود: پلیس آماده هر گونه همکاری با این سازمان اجتماعی در راستای کاهش مشکلات است.

وی نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شاداب سازی روحیه این قشر از جامعه را بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: پلیس با همه توان آمادگی دارد تا در کنار این اداره کل به نشاط بخشی در میان کودکان و نوجوانان و ارائه آموزش های لازم اقدام کند.
این مسوول تصریح کرد: ارائه آموزش های فرهنگ ترافیکی، آموزش های شیوه رفتاری و آموزش های مراقبتی در مقابل مشکلات اجتماعی که آن ها را تهدید می کند از جمله برنامه هایی است که پلیس می تواند به خوبی در آن ها ورود پیدا کند.

آمویی یادآور شد: سال های گذشته برنامه های خوبی توسط پلیس در حوزه آموزش به اقشار مختلف مردم و در حوزه های مختلف اجرا و با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان روبرو شد که این آموزش ها در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.
گفتنی است، در دیدار معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه برخی مسوولان فرهنگی از جمله فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی و مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.