پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5048
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ |
مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه:

جشن های دهه کرامت در نقاط مختلف کرمانشاه برگزار می شود

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از برگزاری جشن های دهه کرامت در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سید محمد جعفر امامیان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی و برنامه ریزی نهایی ستاد جشن های دهه کرامت که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از ظرفیت خادمیاری ۱۰ روز رضوی را در استان رقم بزنیم.
مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه تصریح کرد: فلسفه ی حضور و برکت پرچم رضوی به دلیل منسوب بودن به بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) است و تلاش داریم حضور و نگاه ائمه اطهار را در جامعه نهادینه کنیم.
وی به تشریح برنامه های دهه کرامت پرادخت و افزود: برای این ده روز برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ایم و امیدواریم به لطف حضرت رضا(ع) و استفاده از ظرفیت خادمیاری و همیاری مسولان بتوانیم اوقات خوش و توام با معنویت را برای مردم فراهم آوریم.
این مسوول با بیان اینکه از برنامه های ویژه سال جاری می توان به بازسازی صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی در پارک شرقی کرمانشاه اشاره کرد، گفت: خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف و در قالب غرفه های نمایشگاهی به مردم خدمت رسانی خواهند داشت.
امامیان یادآور شد: جشن سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، برگزاری۱۰ مراسم جشن در نقاط مختلف، برپایی ۱۰ ایستگاه صلواتی، ۳۰ شب جشن در مناطق و محلات حاشیه نشین کرمانشاه، جشن سالروز ولادت امام رضا(ع) را از جمله مهمترین برنامه های اجرایی سال جاری در دهه کرامت عنوان کرد.
گفتنی است، جلسه بررسی و برنامه ریزی نهایی ستاد جشن های دهه کرامت با حضورحجت الاسلام جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، میرزایی معاونت فرهنگی هنری سپاه نبی اکرم(ص) استان، بهشتی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری، حجت الاسلام کلات پور مسوول دبیرخانه کانون مساجداستان، فتاحیان معاون امور جوانان ورزش و جوانان در دفتر نمایندگی آستان قدس، سلمان یاوری معاونت فرهنگی این سازمان برگزار شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.