پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 5031
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد

کشف ۶۴۵ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۴۵ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در خردادماه امسال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه، ۹ فقره طرح پاکسازی و پیشگیری از سرقت در شهرستان اجرا که طی آن هفت باند سرقت متلاشی و ۲۴ سارق سابقه دار دستگیر شدند که این افراد به ۱۶۶ فقره سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۶۴۵ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده بود که در نتیجه آن بیش از ۱۲ کیلو انواع مواد مخدر کشف، ۳۸۰ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و سه باب منزل نیز پلمب شده است.
براری در مورد کشفیات کالای قاچاق در استان کرمانشاه، گفت: با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه ۴۵ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و مقدار قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از آن ها کشف کردند.
این مسوول دستگیری ۷۹ تن از اراذل و اوباش و کشف تعدادی سلاح سرد از آن ها را جزو دیگر اقداماتی برشمرد که توسط ماموران پلیس انتظامی استان کرمانشاه طی ماه گذشته انجام شده بود.
وی گفت: توقیف ۸۸۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف و انتقال آن ها به پارکینگ از دیگر برنامه هایی بود که توسط ماموران در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: این طرح ها به صورت مستمر توسط همکاران ما اجرایی می شود.
پیروی از ولایت فقیه ضامن پیشرفت و توسعه کشور است
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه پیروی از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب را ضامن پیشرفت، توسعه و تعالی کشور دانست.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب، اظهار داشت: ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده و در تمام این سال ها دشمنانش قصد ضربه زدن به این انقلاب و نظام را داشته اند.
وی ادامه داد: با تمام تلاش ها و برنامه ریزی های منسجم دشمنان، کوچکترین خدشه ای به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشده و این ماندگاری در برابر هجوم های دشمن تنها به خاطر یک مسئله بوده است.
این مسوول با تاکید بر اهمیت مسئله همان ولایت فقیه، یادآور شد: وجود رهبرانی مقتدر و شجاع همانند امام راحل (ره) و سپس مقام معظم رهبری به عنوان خیمه و ستون انقلاب، دشمنان را از دست یابی به اهدافشان بازداشته است.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: هدایت های پیامبرگونه رهبران فرزانه انقلاب باعث شده تا کشتی انقلاب از تمام پیچ و خم های ایجاد شده به سلامت عبور کند و با اقتدار مسیر توسعه و پیشرفت خود را بپیماید.
این مسوول با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام  نادر اسدی، رئیس عقیدتی سیاسی سابق پلیس انتظامی اسلام آبادغرب، ابراز امیدواری کرد تا حجت الاسلام عباس نادری بتواند سیاست های ابلاغی ناجا را به خوبی در این شهرستان اجرا کند.
کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۵ سارق توسط پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با تلاش کاراگاهان، ۵۰ فقره سرقت کشف و ۵ سارق نیز در نقاط مختلف کرمانشاه دستگیر شدند.
محمدرضا امیری اظهار داشت: در طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، ۹ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
وی ادامه داد: در این طرح هفت فقره سرقت داخل خودرو، ۶ فقره سرقت از اماکن، ۱۰ فقره سرقت از منزل، سه فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سایر عناوین سرقت کشف شده است.
امیری خاطرنشان کرد: طی عملیات پلیس پنج نفر از سارقان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد تا برای در امان ماندن از سرقت، هنگام ترک خودرو حتما درب آن را قفل و از وسایل ایمنی مانند قفل پدال و ترمز استفاده کنند یا پس از ترک منزل حتما نسبت به قفل کردن درب آن اقدام کنند.
کشف ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در کنگاور
فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۳سه تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس انتظامی خبرداد.
عزیز الهیاری اظهار داشت: مأموران انتظامی کنگاور، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و به منظور بازرسی آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های به عمل آمده از خودرو مذکور ۶۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی معادل سه هزار کیلوگرم را کشف کردند.
این مسوول تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی کنگاور از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم برای آنان خبر داد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.