پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 5044
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ |
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت خوبی در کرمانشاه حاکم است

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت، گفت: در سایه همین تلاش ها خوشبختانه امنیت خوبی هم اکنون در نقاط مختلف کرمانشاه حاکم است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، علیرضا مرزبانی با حضور در ثلاث باباجانی ضمن دیدار با مسوولان فرمانده انتظامی این شهرستان از چند پاسگاه بازدید کرد و در جریان روند اجرای کارها قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف است که این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.
وی تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار به گونه ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می کند و  در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
مرزبانی با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس است.
وی ادامه داد: نباید به همین وضع قانع باشیم، چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه های جدید برای انجام نیات مجرمانه خویش هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن ها انجام دهند.
سردار مرزبانی از امنیت موجود در شهرستان مرزی ثلاث باباجانی ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش قابل توجه کارکنان انتظامی این منطقه مرزی مورد نگران کننده امنیتی وجود ندارد.
این مقام انتظامی گفت: یکی از نگرانی های ما در مناطق مرزی بحث قاچاق است که در این زمینه اقدامات کنترلی لازم برای کاهش و حل این مسئله در حال انجام است.
وی گفت: با انجام اقدامات کنترلی، شاهد افزایش کشفیات قاچاق و دستگیری قاچاقچیان بوده ایم و بدون شک سیاست برخورد با این پدیده همچنان با جدیت در دستور کار پلیس استان کرمانشاه خواهد بود.
گفتنی است، در جریان این سفر روسای پلیس آگاهی و پیشگیری و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز سردار مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان را همراهی کردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.