پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 4790
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ |
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه خبر داد

تمدید مهلت نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب و الکترونیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، معصومه حسنی خوانساری، اظهار داشت: ارسال آثار برای مشارکت در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب تا دهم تیرماه و در بخش الکترونیک تا پانزدهم تیر تمدید شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی توسط این نهاد در قالب سوالات چهار گزینه ای، معرفی متنی کتاب، پویش های مجازی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه به دلیل تمدید مهلت ثبت نام آمار دقیقی از مشارکت در بخش مکتوب وجود ندارد، گفت: تاکنون در بخش الکترونیک ۱۶ هزار نفر مشارکت داشته اند این در حالی است که این رقم در سال قبل ۷۲۵۰ نفر در سطح استان کرمانشاه بوده است.
وی با اشاره به تغییر قالب های جشنواره کتابخوانی رضوی و کیفی سازی مشارکت ها، عنوان کرد: سال گذشته جهت حضور در بخش پویش کتابخوان مجازی محدودیت سنی وجود داشت و همین سبب مشارکت ۲۳۲ نفری شده بود در حالی که امسال این محدودیت سنی حذف شده و تاکنون شاهد مشارکت ۲۲۰۰ نفر در این رشته هستیم.
حسنی خوانسار با بیان اینکه امیدواریم میزان مشارکت مردم استان کرمانشاه در جشنواره کتابخوانی رضوی به ۲۰ هزار نفر برسد، گفت: در بخش مکتوب نیز پاسخ برگ های مربوط به مشارکت در جشنواره مذکور در سطح تمامی کتابخانه های استان توزیع شده است.
این مسوول اظهار داشت: سایت https://razavi.iranpl.ir به منظور شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده که تمام کتاب های مربوطه به صورت فایل pdf با مراجعه به آن قابل بارگذاری است، همچنین اصل این کتب در همه کتابخانه های عمومی استان وجود دارد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.