پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4784
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت آفرینی و مقابله با مجرمان اصلی ترین وظایف پلیس انتظامی کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برخورد قاطع با سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان، گفت: امنیت آفرینی اصلی ترین وظایف پلیس انتظامی استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن، علی اکبر جاویدان امروز در جریان عیادت از مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان که در درگیری با قاچاقچیان از ناحیه گردن مجروح شده است با حضور در یکی از بیمارستان های کرمانشاه از ستواندوم “کرم رضا شاه مرادی” عیادت کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این دیدار برای مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر از درگاه خداوند متعال آرزوی شفای عاجل و از تلاش و شجاعت او در برخورد و مبارزه با سوداگران مواد در استان قدردانی کرد.
جاویدان تاکید کرد: یکی از مهمترین خصوصیت های پلیس، شجاعت کارکنان و افسران آن است که خواب راحت را از چشمان مجرمان ربوده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امنیت آفرینی در جامعه و مقابله با مجرمان از اصلی ترین وظایف پلیس است که خوشبختانه تک تک همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی آن را با جدیت دنبال می کنند.
وی تصریح کرد: ماموران جان برکف پلیس با شجاعت مثال زدنی خود به مقابله با اشرار، سوداگران موادمخدر، قاچاقچیان و مرجمان می پردازند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهند آن ها فضای استان را به سمت ناامنی بکشانند.
جاویدان گفت: امینت موجود در کرمانشاه حاصل تلاش ماموران شجاع و تلاشگری نظیر شاه مرادی است که برای انجام وظیفه حاضراند جانشان را نیز فدا کنند تا مردم استان آسوده خاطر باشند.
به گزارش شهر روشن، ستواندوم شاهمرادی شب گذشته (چهارشنبه – ۲۹ خرداد) هنگام تعقیب و گریز با یک خودرو که حامل مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی بود بر اثر تیراندازی از ناحیه گردن دچار آسیب و جراحت شد.
گفتنی است، طی این ماموریت، علاوه بر کشف۱۷ مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، هر ۳سه فرد قاچاقچی نیز دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.