پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4778
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ |
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ایران با مجاهدت پلیس انتظامی جزیره امن خاورمیانه است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: رشادت کارکنان خدوم پلیس در کنار سایر نیروهای مسلح باعث شده تا ایران اسلامی به جزیره امن خاورمیانه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، ماموستا ملامحمد محمدی امروز در دیدار با سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: امیدواریم در زمان مدیریت بر پلیس کرمانشاه روند ارتقاء امنیت تداوم بیشتری پیدا کند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه ۲۱ سال است در منصب امام جمعه اهل سنت به مردم کرمانشاه خدمت می کند، افزود: در این مدت از نزدیک شاهد تلاش های مخلصانه و مجاهدانه ماموران پلیس در راستای امنیت بخشی بودیم.
وی تاکید کرد: در سایه این مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی پلیس، امروزه امنیتی پایدار در همه استان وجود دارد که البته با توجه به تلاش های مستمر مجرمان برای انجام کارهای بزهکارانه، از فرمانده انتظامی جدید انتظار می رود با جدیت به مقابله با ناامنی ها بپردازد تا امنیت موجود حفظ شده و حتی ارتقاء داده شود.
این مسوول با بیان اینکه پلیس یکی از مردمی ترین دستگاه های کشور است، گفت: در جریان زلزله ۷٫۳ ریشتری اخیر در شامگاه ۲۱ آبان سال ۹۶ همگان شاهد تلاش ها و مجاهدت های ماموران پلیس در جریان امدادرسانی به افراد زلزله زده بودیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور دلگرم کننده نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده امنیت خوبی را در آن مناطق ایجاد کرده و اکثر افراد مصیبت زده رضایتمندی کاملی از اقدامات پلیس داشتند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب پیروان اهل سنت در کنار مومنان شیعه برای موفقیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و همواره مانند سدی مستحکم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.
این مسوول بیان کرد: امروز هیچ فرقی میان شیعه و سنی نیست و همه ما متحد و متفق القول در کنار هم برای سربلندی انقلاب و نظام تلاش و خود را مکلف به تبعیت و پیروی از فرامین رهبری می دانیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.