پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4776
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ |

۱۴۵ معتاد و خرده فروش در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری 145 معتاد و کشف 127 فقره سرقت با هدف اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با تلاش ماموران پلیس انتظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس انتظامی استان، حسین براری اظهار داشت: بیش از ۳۵ فقره از سرقت های کشف شده مربوط به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۲۱ فقره مربوط به خودرو و مابقی مربوط به سایر سرقت ها است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۲۷ فقره سرقت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با تلاش ماموران پلیس خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توقیف ۱۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف و دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش بوده است.
وی ادامه داد: دستگیری ۱۴۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو مواد، ۱۵۰۰ حبه قرص مخدر و ۵۲ عدد قلیان از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در طول یک هفته اخیر ۶ قاچاقچی نیز دستگیر و از آن ها بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
وی از تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه خبر داد و گفت: برای تحقق کامل این موضوع نیازمند همکاری عموم شهروندان هستیم.
کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در “پاوه”
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ هزار و ۸۲۱ قطعه و لوازم جانبی خودرو قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.
علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه پس از اطلاع از اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در ایستگاه بازرسی ورودی پاوه با مشاهده خودروی مورد نظر بلافاصله با استفاده از شگردهای خاص خودروی مورد نظر را توقیف و آن را مورد بازرسی قرار دادند.
جاویدان گفت: در جریان بازرسی های صورت گرفته، ۲ هزار و ۸۲۱ قطعه و لوازم جانبی انواع خودرو که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به توقیف خودروی پژو ۴۰۵، از دستگیری راننده ان و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت در پلیس استان دنبال می شود برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی به عنوان مخلان نظام اقتصادی کشور است.
کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق نظیر شکر، سیگار، برنج، آرد، پارچه، چوب و وسایل خرازی در شهرستان روانسر خبر داد.
علیرضا مرزبانی اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به پنج دستگاه خودرو که به صورت کاروانی پشت سر یکدیگر و با فاصله مشخص در حرکت بودند مشکوک شده و در یک عملیات حساب شده همه آن ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۲۵ تن شکر، ۳۱۲ هزار نخ سیگار، ۸۴۰ کیلو برنج، ۲ تن چوب جنگلی، ۲ تن آرد، ۱۲۲ تخته پارچه و ۲۰۰ کیلوگرم انواع وسایل خرازی قاچاق کشف شد.
مرزبانی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده به ۳ میلیارد ریال می رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر توقیف هر پنج دستگاه خودرو، ۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
این مسوول مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان را جزو مهمترین برنامه های پلیس برشمرد.
کشف ۲۳ تن شیرخشک قاچاق در گیلانغرب
فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۲۳ تن شیرخشک قاچاق با تلاش ماموران پلیس گمرک بازارچه مرزی سومار خبر داد.
علی عزیزیان اظهار داشت: کاراگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گیلانغرب با همکاری ماموران گمرگ بازارچه مرزی سومار، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۳ تن شیرخشک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود پنج میلیارد ریال می رسید کشف شد.
این مسوول از دستگیری راننده خودرو و معرفی او به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.