پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 4773
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد

"امان اللهی" از لایق ترین فرماندهان ناجا/ جاویدان منشاء تحولات خوبی در کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه "امان اللهی" را یکی از لایق ترین فرماندهان ناجا دانست و گفت: امنیتی مطلوبی در استان حاکم شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز با حضور در منزل سردار “منوچهر امان اللهی” فرمانده سابق انتظامی استان، از تلاش ها و زحمات پنج ساله اش در این مسند قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه به برکت وجود فرماندهانی لایق و شجاع همواره از امن ترین نقاط کشور محسوب شده است.
وی با بیان اینکه حضور پنج ساله سردار امان اللهی در کرمانشاه منشاء برکات فراوانی بوده است، افزود: بدون شک یکی از این برکات امنیت مطلوب و پایداری است که امروز در گوشه گوشه استان شاهد آن هستیم.
جاویدان تصریح کرد: رضایتمندی عموم شهروندان از امنیت ایجاد شده بیانگر راه درستی است که سردار امان اللهی و مجموعه کارکنان تحت مدیریت وی طی سال های اخیر در پیش گرفته بودند.
فرمانده انتظامی استان یادآوری کرد: نحوه مدیریت و برخورد سردار امان اللهی در زمان حضور در کرمانشاه نیز به گونه ای بود که مدیران و کارکنان پلیس همواره به نیکی از او یاد می کنند و این موضوع می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.
وی با بیان اینکه در زمان فرماندهی امان اللهی در کرمانشاه جرائم مهم و خشن به طرز قابل ملاحضه ای کاهش یافت و بسیاری از جرائم نیز در سریعترین زمان ممکن کشف شد، گفت: این موضوع را می توان یکی از هزاران نقطه قوت ایشان به حساب آورد.
جاویدان با قدردانی از تلاش های مجاهدانه سردار امان اللهی در استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد تا بتواند از تجربیات ارزشمند وی برخوردار و زمینه ای فراهم شود تا زمینه ارتقاء امنیت کرمانشاه بیش از گذشته فراهم شود.
فرمانده جدید پلیس کرمانشاه می تواند منشاء تحولات خوبی باشد
فرمانده انتظامی سابق کرمانشاه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در منزلش، اظهار داشت: او به عنوان فرمانده جدید پلیس کرمانشاه می تواند منشاء تحولات بسیار خوبی باشد.
امان اللهی با بیان اینکه جلب رضایت مردم از مهمترین اهدافش در کرمانشاه بوده است، افزود: با عنایت الهی توانستیم در این مدت امنیت خوبی را در نقاط مختلف استان پهناور و مرزی کرمانشاه برقرار کنیم که البته این مهم جز با تلاش های همه همکاران در بخش های مختلف انتظامی حاصل نشد.
وی یادآوری کرد: وجود لبخند رضایت را بر لبان مردم و هم استانی های کرمانشاهی و سایر هموطنان می دیدم همه خستگی های کار از بین می رفت و م و همکاران را برای ارائه خدمات بهتر مصمم تر می کرد.
امان اللهی با ابراز خرسندی از انتخاب سردار جاویدان به عنوان فرمانده انتظامی جدید کرمانشاه، گفت: خوشحالم که فرماندهی شایسته و پرتلاش برای این استان انتخاب شده است، فرماندهی که قطعا از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند امنیت موجود را ارتقاء ببخشد.
فرمانده انتظامی سابق کرمانشاه یادآور شد: سردار جاویدان از جمله فرماندهان مردمی، خوش فکر، با درایت و متفکری است که قطعا می تواند منشاء تحولات بسیار خوبی برای استان باشد.
وی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه مستحق بهترین خدمات هستند، ابراز امیدواری و یقین کرد که با حضور فرمانده جدید انتظامی استان، شهروندان کرمانشاهی می توانند امنیت مضاعفتری را احساس کنند.
به گزارش شهر روشن، در این دیدار، با اهدای لوح و هدایایی از تلاش ها و خدمات سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی سابق کرمانشاه تجلیل شد.
گفتنی است، سردار امان اللهی پس از پنج سال حضور در کرمانشاه، به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی منصوب شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.