پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4270
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

کشف ۸۱ فقره سرقت سیم برق در صحنه/ سارق احشام در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 81 فقره سرقت سیم برق در "صحنه" و دستگیری سارق احشام در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس انتظامی، حسین برابری از دستگیری سارق احشام با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

دستگیری سارق احشام در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: پس از سرقت ۳۰ راس دام در یکی از روستاهای شهر ماهیدشت و گزارش موضوع به پلیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس، محل اختفای فرد سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب سرقت ۳۰ راس دام اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۸۱ فقره سرقت سیم برق در “صحنه”

بهروز فخری از انهدام باند سارقان سیم برق در این شهرستان، کشف ۸۱ فقره سرقت و دستگیری ۳ متهم در این رابطه خبر داد.
رئیس پلیس صحنه ظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان صحنه، کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: با تلاش فراوان کارآگاهان، یک باند حرفه ای سرقت شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضائی، ۳ تن از اعضای آن در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
فخری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۸۱ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان صحنه اعتراف کردند.
رئیس پلیس صحنه یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.
وی همچنین با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری چهارمین و آخرین عضو باند همچنان ادامه دارد، گفت: کشف سرقت های صورت گرفته در سریعترین زمان ممکن با جدیت از سوی پلیس صحنه دنبال می شود.

دستگیری ۴۸ مجرم در سنقروکلیایی

غضبان احمدی فرد از دستگیری ۴۸ مجرم شامل سارقان، خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی اظهار داشت: از مجموع مجرمان دستگیر شده، ۲۴ نفر آن ها سارق، ۱۶ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر و ۸ نفر قاچاقچی بوده اند.
وی ادامه داد: در این راستا ۳۲ فقره انواع سرقت، حدود ۳ کیلوگرم مواد مخدر، ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۶ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این اقدامات در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شده، افزود: در راستای همین طرح، ۴۴ دستگاه خودرو و ۶۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از معرفی مجرمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۴ میلیارد ریال تجهیزات رایانه ای قاچاق در “کرمانشاه”

علیرضا مرزبانی گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه، ۹ قطعه رایانه ای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در مسیر پلیس راه بیستون به کرمانشاه به یک خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو، ۹ قطعه رایانه ای قاچاق مربوط به وبلاگ نویسی کشف شد.
مرزبانی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله به حدود ۴ میلیارد ریال می رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف خودروی نیسان، از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.
این مقام انتظامی برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در رده های مختلف عنوان کرد و گفت: امسال در کشفیات قاچاق رشد خوبی نسبت به سال قبل داشته ایم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.