پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4275
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ |
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خبر داد:

پلمب ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان و معرفی ۲۵۸ فرد روزه خوار به دستگاه قضائی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از پلمب 142 واحد صنفی متخلف در ماه رمضان و معرفی 258 فرد روزه خوار به دستگاه قضائی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۱۴۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات این ماه مبارک تذکر دریافت کردند،.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ۱۴۲ واحد نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده با حکم قضائی پلمب شدند.
وی تصریح کرد: برخورد با واحدهای صنفی متخلف در راستای مطالبات عمومی و خواسته های شهروندان برای حفظ حرمت این ماه عزیز انجام شده است.
این مقام انتظامی یادآوری کرد: پلیس همواره تلاش کرده تا رضایت عموم مردم را جلب و در راستای خواسته ها و مطالبات آن ها گام بردارد که یکی از این مطالبات در ماه ضیافت الهی برخورد با مصادیق روزه خواری است.
آمویی افزود: خوشبختانه اکثر مردم شریف و مومن کرمانشاه در ماه مبارک رمضان همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته و حتی آن هایی هم که به هر دلیل موفق به روزه داری نشده اند از خوردن و آشامیدن در ملاء عام به حرمت این ماه عزیز و همشهریان خودداری کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با این وجود پلیس بنا بر وظیفه ذاتی خود با معدود افراد متظاهر به روزه خواری، واحدهای صنفی و رانندگان متخلف نیز برخوردهای لازم و قانونی را انجام داد.
وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، علاوه بر پلمب واحدهای صنفی متخلف، چهار هزار و ۱۶۶ نفر از متظاهرین به روزه خواری تذکر لازم را دریافت کرده و مورد ارشاد و راهنمایی قرار گرفتند.
آمویی با بیان اینکه ۶۱۱ نفر شامل ۵۶۵ آقا و ۴۶ خانم نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات و ارشادهای پلیس دستگیر شدند، افزود: ۲۵۸ نفر ان ها نیز پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تذکر به ۹۶۸ راننده دورن شهری که اقدام به روزه خواری در ملاء عام می کردند را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: ۷۹ دستگاه خودروی این افراد که به روزه خواری خود در خودرو ادامه می دادند نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
این مقام انتظامی بار دیگر از همراهی اقشار مختلف مردم با ماموران پلیس در راستای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان قدردانی و تاکید کرد: اقدام نیروی انتظامی برای مقابله با روزه خواری بنا بر مطالبه عمومی مردم صورت گرفته است.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.