پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4128
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ |
امروز:

نماز عیدفطر در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

نماز پرشکوه عیدسعید فطر در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مردم مومن این دیار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، نماز پرشکوه عیدسعید فطر در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نماز عید فطرت اسلام آبادغرب که باحضور مردم متدین در این شهرستان برگزار شد، اظهاداشت: عیدفطر بیانگر برگشت به فطرت و خوبی ها و اصل ذات انسانیت را نشان می دهد.
 

امام جمعه اسلام آباد با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و عدم خدمات رسانی به آنان، متذکر شد، مسوولان نسبت به مشکلات مردم نباید بی تفاوت باشند، بلکه باید در کمک به آنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که مردم غیور و ولایتمدار کشور ما با وجود ضعف دولت در رفع مشکلات، این چنین فداکاری و از خودگذشتگی از خود نشان می دهند، این امر نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش های انقلاب اسلامی است و باید قدر دانسته شود.


امام جمعه اسلام آبادغرب همراهی مردم و فداکاری آنان را ستودنی دانست و افزود: باید قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی به مردم کمک و در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان گام بردارند.



مهری قیمت های نجومی اجاره بها در اسلام آباد غرب را غیر قابل هضم دانست و تصریح کرد: از تمام دستگاه های اجرایی ،مشاور املاک ها و شورای تامین می خواهم که در جلسه ای اضطراری این مشکل را حل کرده و در خطبه های نماز جمعه نتیجه را به اطلاع مردم این منطقه برسانیم.

امام جمعه اسلام آباد غرب اشاره ای هم به مشکلات مسکن مهر شرف آبادغرب داشت و بیان کرد: اتحادیه شهرسازی باید پاسخگو باشد که چرا خانه ها را به مردم‌ این دیار شهیدان مرصاد تحویل نمی دهند و با شهروندان برای داشتن یک سرپناه این چنین برخوردهای نامناسبی را دارند.
انتهای پیام/ت/س

نویسنده : سارایی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.