پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4151
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

دستگیری عوامل تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری عوامل تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس انتظامی، حسین براری، اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس، سه نفر از اشراری که به خودروهای شهروندان خسارت و آسیب وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و تخریب در شهرک پرواز، ماموران کلانتری ۲۲ ظفر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که سه نفر از ارازل و اوباش با سلاح سرد و به علت اختلافات قبلی با یکی از شهروندان به درب منزل آنها مراجعه و ضمن تخریب شیشه های منزلش، سه دستگاه خودروی پارک شده در کوچه های اطراف را نیز تخریب و متواری شده اند.
براری عنوان کرد: ماموران کلانتری با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم موفق به شناسایی اشرار فراری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

*کشف ۱۷ فقره سرقت دوچرخه

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از کشف ۱۷ فقره سرقت دوچرخه خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوچرخه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان پس از انجام کارهای اطلاعاتی توانستند یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
این مقام مسوول انتظامی گفت: این سارق حرفه ای در بازجویی ها انجام شده به ۱۷ فقره سرقت دوچرخه در محلات مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.