پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4047
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ |
استاندار کرمانشاه:

رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی کرمانشاه الزامی است

استاندار کرمانشاه گفت: حمايت از واحدهای توليدی استان یکی از اولویت های اصلی در سال رونق توليد است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه هوشنگ بازوند در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که در کارخانه قند بیستون برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی استان ضروری است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال رونق تولید عمده برنامه راهبردی استان؛ حمایت جدی از واحدهای فعال و پویا و نیز احیای واحدهای راکد است، گفت: خواسته به‌حق واحدهای تولیدی را از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجابت می کنیم.
وی با بیان اینکه باید مطالبات کشاورزانی که محصول خود را به شرکت قند بیستون تحویل داده‌اند تا آخر خرداد امسال تسویه شود، تاکید کرد: این مطالبات از طرف کارخانه قند بیستون تسویه و به‌حساب آن‌ها واریز شود.
محسن دارابی در این جلسه گفت: به‌منظور حمایت از شرکت قند بیستون؛ از محل کمک‌های فنی و اعتباری به عاملیت بانک ملی پنج میلیارد تومان مصوب شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تأکید کرد: از محل بند الف تبصره ۱۸ نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای کارخانه قند بیستون در نظر گرفته‌شده است.
گفتنی است، مسوولان استان از واحد تولیدی قند بیستون بازدید کردند، همچنین واحد تولیدی مرغ گوشتی شهرستان هرسین نیز ازجمله واحدهای صنعتی بود که مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.