پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4055
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد

کشف ۵۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام 8 باند بزرگ سرقت و کشف 52 میلیارد ریال اموال مکشوفه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی امروز در جمع اصحاب رسانه استان از انهدام هشت باند بزرگ سرقت و کشف ۵۲ میلیارد ریال اموال مکشوفه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل، مغازه ها، خودروها و … رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا و با تلاش پلیس آگاهی، ۸ باند سرقت منهدم و ۴۸ سارق و مالخر نیز شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
امان اللهی با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۰۹ فقره سرقت از منازل، مغازه ها، خودرو، زورگیری و … افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده به ۵۲ میلیارد ریال می رسد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: شناسایی سایر همدستان سارقان و مالخران دستگیر شده با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد و قطعا در سریعترین زمان ممکن به دام پلیس خواهند افتاد.
وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روز تلاش می کند تا رضایت مردم و عموم شهروندان را جلب کند، گفت: در راستای این تلاش ها خوشبختانه چه در حوزه دستگیری سارقان و چه در حوزه کشفیات سرقت بیش از ۳۰ درصد رشد داشته ایم.
امان اللهی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس و ابراز امیدواری نسبت به تداوم این همکاری ها، از آن ها خواست تا بیش از پیش از اموال خود مراقبت و نسبت به نصب تجهیزات ایمنی در منزل، مغازه و خودروهای خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.