پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3737
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ |
به همت اداره کل کانون پرورش فکری کرمانشاه؛

ششمین مهرواره کشوری نیایش در کرمانشاه برگزار می شود

ششمین مهرواره «نیایش» به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و در گستره کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، فراخوان ششمین مهرواره کشوری «نیایش» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشر شد.

براساس این گزارش، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ششمین مهرواره «نیایش» را با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند، نشانه‌های آفرینش و… در گستره کشوری برگزار خواهد کرد.
جشنواره مهرواره فوق در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد، همچنین در بخش فرهنگی این مهرواره؛ تحقیق و پژوهش، کتاب سازی، کاردستی، نشریه دیواری،… به عنوان موضوع آثار ارسالی اعلام شده است.
انجام امور فرهنگی و هنری شامل نقاشی، خوش نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه،…از عناوین اعلام شده در بخش هنری از سوی دبیرخانه این مهرواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.
شرایط شرکت در جشنواره مذکور در بخش ادبی، شعر، داستان، نثر ادبی و… به عنوان موضوع های پیشنهادی اعلام شده‌اند و آخرین مهلت ارسال به مهرواره نیایش؛ پایان مردادماه ۱۳۹۸ است.
گفتنی است، آیین اختتامیه این مهرواره، در آبان ماه ۱۳۹۸ در کرمانشاه برگزار می‌شود، همچنین، هم‌زمان با برگزاری این رویداد، نمایشگاهی از آثار برگزیده این مهرواره در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ت
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.