پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3722
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ |
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

راهپیمایی روز قدس پیام آور انسجام ملی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: امسال مردم ایران پیام انسجام و وحدت ملی را در درون کشور و به اردوگاه دشمن پیام مقاومت و ایستادگی را مخابره خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در اختتامیه دومین جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی هرسین که با حضور جمعی از مدیران استان و فعالان و نویسندگان فرهنگی هرسین برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا برخلاف سال های گذشته که به طور نیابتی علیه نظام وملت ایران تلاش میک رد این بار خود مستقیما به میدان آمده و البته این آخرین هربه های این دولت علیه ملت ایران است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا تنها با نظام جمهوری اسلامی نیست و اساسا با ملت ایران مشکل دارند، گفت: آمریکا نمی تواند نقش دایه مهربان تر را برای ملت ایران را بازی کند چرا که در ۴۰ سال گذشته و پیش از آن در ساقط کردن دولت ملی مصدق، قیام ۱۵ خرداد و پشتیبانی از صدام و از بین بردن زیرساخت های کشور مردم رفتار آمریکا را درک کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران امسال نیز در راهپیمایی روز قدس با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی با حضور گسترده خود همانند دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت خود را به دنیا نشان خواهند داد، گفت: مردم وفاداری خود به نظام که هزینه های مادی و معنوی فراوانی برای آن داده اند را تثبیت می کنند.
الهی تبار با بیان اینکه ایران اگر امروز عزت و اقتداری دارد نشات گرفته از روح بزرگ امام راحل بوده که بر کالبد ملت دمید، افزود: باوجود تلاش دشمن برای کاهش تاب آوری اجتماعی، ملت ایران در سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام اسلامی ایستادگی خود بر سر آرمان های انقلاب را نشان خواهند داد.
این مسوول با بیان اینکه برپایی جشنواره ها، نماد برآمد نخبگانی است که در عرصه های مختلف فعالیت دارند و منتج به توسعه فرهنگ نابی می شود که مورد تمرکز ما است، ادامه داد: ما فرهنگ دارای فرهنگ غنی در تاریخ و آموزه های دینی هستیم که با استفاده از ابزارهای ادبی و هنری تا به امروز ماندگار شده است، همچنین این عقبه فرهنگی قوی برای نتیجه بخشی و کارایی در راه توسعه نیاز به احیا و پرداخت دارد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره هایی نظیر داستان نویسی در هرسین می تواند به تحقق کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند، چرا که نیاز امروز تقویت بنیان خانواده ها و مهارت آموزی است، تصریح کرد: بسیاری از چالش های امروز کشور ناشی از نیاموختن مهارت است و نمونه آن رقم خوردن ۱۴ درصد جدایی ها در سال اول زندگی است. این برنامه ها و جشنواره ها می تواند جوانان و خانواده ها را در انتخاب و تصمیم گیری درست توانمند کند.
الهی تبار با بیان اینکه در سال ۹۷، با کمک همه دستگاه ها و مشارکت عموم مردم، طلاق در استان کرمانشاه ۸/۵ درصد کاهش پیدا کرده و در دو ماهه اول سال ۹۸ نیز ۱۷ درصد کمتر شده است، خاطرنشان کرد: ازدواج نیز نزدیک به ۲ درصد افزایش داشت که این نشان می دهد اگر در کارها مسنجم عمل کنیم و از ابزارهای موثر بهره بگیریم می توانیم در عر%D<Gݰ۷<e۲eKi_\6fkf4toPk몢r pQ{EZ

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.