پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3731
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ |
مدیرعامل تاکسی‌رانی کرمانشاه مطرح کرد:

برخورد قاطع تاکسی‌رانی با رانندگان متخلف در کرمانشاه

مدیرعامل تاکسی رانی کرمانشاه از برخورد تاکسی‌رانی با رانندگان متخلف در اخذ وجوه اضافی از شهروندان در این استان خبر داد.

سجاد سلیمانی امروز در گفتگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، در خصوص چگونگی نظارت این سازمان بر عملکرد تاکسی‌های شهر کرمانشاه اظهار داشت: از دوم خرداد ماه نرخ کرایه تاکسی‌ها به طور متوسط ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل تاکسی رانی کرمانشاه با اشاره به اینکه برای اطلاع مسافران برچسب‌های نرخ نیز به زودی تهیه و در اختیار تاکسی‌های درون شهری قرار می‌گیرد، گفت: هر گونه افزایش نرخی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف محسوب می شود.
این مسوول با بیان اینکه رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب خواهند شد، تصریح کرد: به منظور برخورد با رانندگان متخلف که وجه اضافه‌تر از افزایش صورت گرفته از مسافران دریافت می‌کنند، تصمیمات جدی در مقابله با آنان صورت می گیرد.
وی ضمن قدردانی از رانندگانی که پیش از اعلام نرخ‌های جدید خودسرانه اقدام به افزایش نرخ‌های تاکسی نکرده اند، تاکید کرد: تعداد معدودی که در این زمینه مرتکب تخلف می‌شوند، قطعاً مورد برخورد قرار می گیرند.
سلیمانی عنوان کرد: همشهریان کرمانشاهی می‌توانند کد تاکسی متخلف و یا پلاک آن را یادداشت کرده و واحدهای نظارتی ما اعلام کنند تا با آن ها برخورد لازم صورت گیرد.
وی به شماره تلفن‌های ۳۸۲۱۱۹۴۸ و ۳۸۲۴۶۵۶۵ مربوط به واحد شکایات و بازرسی سازمان تاکسیرانی به عنوان پل ارتباطی مردم با این سازمان اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند به این وسیله نسبت به اعلام شکایت خود از تاکسی های متخلف اقدام کنند.
این مسوول با بیان اینکه گشت‌های تاکسیرانی نیز در سطح شهر حضور دارند و مردم می‌توانند شکایات خود را نیز به صورت شفاهی و کتبی به این گشت‌ها اعلام کنند، گفت: در صورت احراز تخلف حتماً با متخلفین برخورد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در از وجود ۹۸۰۰ تاکسی در شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: تاکسی‌های گردشی، مسیری و آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌های تحت پوشش این سازمان هستند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.