پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3715
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ |
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اختصاص 200 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، بیژن کردستانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پیش‌بینی ما برای اعتبارات سال ۹۸ زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین و تخصیص، پروژه‌های متعددی برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تعریف خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: این پروژه‌ها شامل زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، ایجاد راه دسترسی، معابر و … خواهد بود.
وی با بیان اینکه این اعتبارات در صورت تخصیص براساس اولویت و نیاز شهرک‌های صنعتی تقسیم خواهد شد، یادآور شد: شهرک‌های صنعتی از جمله زاگرس، مرصاد، صحنه، سرپل‌ذهاب، جوانرود، پاوه و … در اولویت است.
کردستانی اعتباری که سال گذشته برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده بود را نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار نیز صرف پروژه‌های زیرساختی در ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی استان شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.