پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 3666
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۴۱ |
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد

تشریح شهادت رئیس پلیس آگاهی در اسلام آبادغرب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از جزئیات شهادت سروان " کوروش حاجی مرادی" رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در درگیری مسلحانه خبر داد.

محمدرضا آمویی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اظهار داشت: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشتزنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو در صدد متوقف کردن آن در شهرک جهاد برمی آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می کنند.
این مقام مسؤول انتظامی افزود: بر اثر این درگیری سروان ” کوروش حاجی مرادی” زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات وارده در این عملیات و در شب شهادت مولی متقیان حضرت علی(ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس اگاهی زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.
این مقام مسؤول انتظامی اظهار داشت: کار دستگیری ضاربان در شهرستان اسلام آبادغرب با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و قطعا آنان به سزای عمل خود خواهند رسید.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.