پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3674
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد

پیگیری قاطع دستگیری عوامل شهادت رئیس پلیس آگاهی در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی ضمن اشاره به شهادت سروان کوروش حاجی مرادی رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، بر پیگیری قاطع پلیس برای دستگیری عوامل این حادثه دلخراش و رساندن آن ها به سزای عملشان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی با صدور پیامی ضمن اشاره به شهادت سروان کوروش حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، بر پیگیری قاطعانه پلیس برای دستگیری عوامل این حادثه دلخراش و رساندن آن ها به سزای عملشان تاکید کرد.
براساس این گزارش، در این پیام آمده است: حادثه دلخراشی که منجر به شهادت یکی از بهترین و توانمندترین نیروهای پلیس شد قلب مردم استان و تک تک کارکنان نیروی انتظامی کرمانشاه را به درد آورد.
شهادت کوروش حاجی مرادی که در راستای تامین امنیت پایدار مردم و سوگواران امیرالمومنین حضرت علی (ع) در شب قدر رخ داد، بار دیگر جان برکف بودن ماموران پلیس در این راه پرخطر را ثابت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نیروی انتظامی ورق خورد.
بی شک تک تک کارکنان نیروی انتظامی تا همیشه زمان بر عهد خود با مردم که پاسداری و حراست از امنیت آن ها است وفادار مانده و هرگز اجازه نمی دهند تا ستم پیشگانی با هر قصد و نیتی خدشه ای بر این امنیت وارد آورند که تقدیم هزاران جان عزیز خود موید این مطلب است.

مطمئنا سایر همکاران و همرزمان شهید حاجی مرادی با قاطعیت دستگیری عوامل این حادثه ناگوار و دردآور را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و مسببان شهادت نخستین شهید انتظامی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۸ به سزای عمل سخیف خود خواهند رسید.
در بخش دیگر این پیام، عنوان شده است: اینجانب بار دیگر ضمن تبریک شهادت شهید حاجی مرادی به خانواده، همرزمان و همکاران، پرسنل خدوم ناجا و همه مردم شریف استان کرمانشاه، برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می کنم.
سرتیپ دوم پاسدار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.