پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 3575
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ |
در تمامی خطوط و مسیرهای کرمانشاه:

نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در کرمانشاه اعلام شد

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی نرخ‌های جدید کرایه‌های تاکسی را در تمامی خطوط و مسیرهای شهر کرمانشاه با افزایش میزان 23 درصد اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی نرخ‌های جدید کرایه‌های تاکسی را در تمام خطوط و مسیرهای شهر کرمانشاه با افزایش میزان ۲۳ درصد را اعلام کرده است.

براساس این گزارش مسوولان شورای اسلامی شهر کرمانشاه، فرمانداری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر طی جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم نرخ‌های مصوب را تعیین کردند و اعمال شد و برچسب‌های حاوی قیمت‌های مصوب در تمامی خطوط و سرویس‌ها به تاکسی‌داران به‌زودی ابلاغ می‌شود.

*کرایه تاکسی در کرمانشاه ۲۳ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی کرمانشاه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه نرخ‌های پیشنهادی افزایش کرایه‌های تاکسی در جلسات متعدد با بررسی‌های کارشناسانه و دقیق مورد تایید اعضای شورای اسلامی و سپس فرمانداری کرمانشاه قرار گرفته است، اظهار داشت: لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی براساس میزان تورم، کارشناسی و تدوین شده است.

سجاد سلیمانی با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی براساس میزان تورم، کارشناسی و تدوین شده ، گفت: نرخ های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا می باشد.

وی گفت: پس از ابلاغ تاییدیه از سوی فرمانداری نرخ‌های جدید در شهر کرمانشاه اعمال شده و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر کرمانشاه براساس بخشنامه وزارت کشور و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر نرخ کرایه‌ها را با میانگین کلی افزایش قیمت ۲۳ درصدی اعلام کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه نرخ‌های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا است، خاطرنشان کرد: هیچ راننده‌ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال  اگر احیانا افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸ شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: بی‌شک رانندگان تاکسی همواره در خدمات‌رسانی به مردم شریف شهر کرمانشاه پیشرو بوده‌اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده‌اند و از تمامی آنان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزاریم.

گفتنی است، برای اطفال بالای پنج سال طراحی یک نفر محاسبه می‌شود، اگر چنانچه خطوطی اضافه‌بر خودرو تمسک اول باقی‌مانده بود با صلاحیت سازمان تاکسی‌رانی آن خودرو با در نظر گرفتن متوسط نرخ‌های مصوب اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.