پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3564
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ |
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

لزوم تلاش برای تحقق "رونق تولید" در آثار هنرمندان کرمانشاهی

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از لزوم برنامه ریزی و تلاش برای تحقق رونق تولید در آثار هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، نخستین جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه امروز با محوریت “رونق تولید” با حضور شورای اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان در محل جلسات این سازمان برگزار و راهکاری کاربردی و عملیاتی ارائه شد.

همایون زین الدین در این جلسه اظهار داشت: هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در نخستین جلسه محوریت “رونق تولید” را مورد توجه قرار داده است و باید خلق محتوای ارزشی و حمایت از آثار هنری در این راستا تحقق بپذیرد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: دعوت از مدیران فرهنگی استان به ویژه نهادهای فرهنگی، حوزه هنری، شهرداری، صداوسیما، ارشاد اسلامی، کتابخانه ها و… را برای بررسی مبحث رونق تولید در آثار هنرمندان در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: با تشکیل گفتمان با مدیران دستگاه های اجرایی فوق در نظر داریم که شرایطی فراهم شود تا از ظرفیت و استعداد هنرمندان با تعامل بیشتری همکاری لازم را به عمل بیاوریم و انجمن های هنری هم افزایی و همگرایی مناسبی را داشته باشند.

زین الدین خاطرنشان کرد: رویکرد ما در سال جاری تحقق شعار “رونق تولید” در بین جامعه هنرمندان استان کرمانشاه است و در این راستا برنامه های متعدد فرهنگی را در طول سال با مشارکت دستگاه های ذی ربط برگزار خواهیم کرد.

براساس این گزارش، در جلسه فوق هر یک از اعضای شورا نظرات و راهکارهایی مبنی بر اینکه در جامعه اقتصاد کلان در نظر گرفته نمی شود و فقط تولید محتوا داریم، مطرح شد.

گفتنی است، اعضای شورای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تاکید داشتند که هنرمندان باید حمایت بشوند تا بتوانند تولید آثار هنری داشته باشند، همچنین عدم تربیت هنرمند کارآفرین، افسارگسیختگی، ولنگاری جوامع، لزوم نظارت دولت و حاکمیت بر عملکردهای فرهنگی، کشف استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه و خلاقیت در هنرمندان، تفکیک هنر بازاری از غیربازاری، لزوم مشارکت ۴۸ نهاد فرهنگی در زمینه حمایت از هنرمندان، ایجاد بستر اشتغالزایی، تبلیغ آثار هنرمندان با کمک دستگاه های فرهنگی به ویژه صداوسیما و… از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ت
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.