پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 3424
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ |
رئیس هیأت گلف کرمانشاه خبر داد

کرمانشاه آمادگی میزبانی مسابقات کشوری گلف را دارد

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه از آمادگی استان برای برگزاری مسابقات کشوری گلف به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، نشست همکاری دوجانبه در حوزه توسعه ورزش گلف امروز با حضور رئیس هیأت گلف استان و مشاور رئیس فدارسیون گلف کشور در امور جوانان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.
براساس این گزارش، برگزاری این نشست در راستای توسعه و تقویت فعالیت های ورزشی دانشگاه، ایجاد فضایی سالم و مفرح برای دانشجویان و نیز برقراری ارتباط موثر با مسئولان ورزشی استان با حضور مسئولین هیأت گلف استان، ریاست، معاون دانشجویی و فرهنگی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
الهام اکبری در این نشست ضمن معرفی اجمالی ورزش گلف و ارائه گزارشی از فعالیت هایی در زمینه توسعه ی این رشته ورزشی در استان کرمانشاه صورت گرفته است، گفت: در چند سال اخیر بسیار سعی شده تا به فعالیت های هیات گلف سرو سامان تازه ای داده شود.
رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت موفق به فعال کردن کمیته های مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت شده ایم، افزود: هیات گلف کرمانشاه آمادگی میزبانی مسابقات کشوری را دارد.
وی با اشاره به اینکه در رشته های مذکور تنها با داشتن بیمه ی ورزشی و یک دوره آموزش مختصر می توان از انرژی و پتانسیل دانشجویان استفاده کرد، گفت: جوانان را در مسیر کسب مقام قهرمانی در سطح مسابقات کشوری و جهانی می توانیم هدایت کنیم.

این مسوول در جلسه فوق خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه در جهت توسعه و تقویت این رشته ورزشی شد.
مهدی جوکار در این نشست ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه به ورزش دانشجویان و احداث زمین فوتسال چمن مصنوعی، اظهار داشت: باید زمینه ای فراهم شود تا عموم نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان گلف را بشناسند و در این مسیر قرار بگیرند.
نائب رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر اجرای طرح استعدادیابی در این زمینه باعث شده است تا افراد بیشتری به این رشته ی ورزشی جذب شوند.
مشاور رئیس فدراسیون گلف کشور در امور جوانان ادامه داد: با استعدادیابی به عمل آمده اکنون شاهد حضور ملی پوشانی از استان کرمانشاه در رشته های مختلف گلف هستیم
وی به تحریم ها، شرایط اقتصادی نامناسب کشور و محدودیت های مالی دانشگاه ها و سازمان ها، اشاره و عنوان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه علاوه بر همکاری در زمینه توسعه ورزش گلف با در اختیار گذاشتن زمین مناسب، می تواند با اخذ استانداردهای ملی در راستای تامین تجهیزات و لوازم ورزش گلف و زیرمجموعه های آن نیز گام های موثری را بردارد.
علی اکبر اختری در این جلسه بیان کرد: رشته ورزشی گلف برای دانشجویان دانشگاه صنعتی که در رشته های سخت فنی و مهندسی در حال تحصیل هستند، می تواند بسیار مفید، مهیج و مفرح باشد و برای تحقق آن تلاش می کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه رشته ورزشی گلف به تمرکز و تعادل بالایی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این ورزش می تواند در راستای تقویت ذهن و تمرکز این دانشجویان نیز بسیار موثر واقع بشود.
این مسوول با ابراز خرسندی از شروع این همکاری و تعامل دوجانبه، یادآور شد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حد توان برای افزایش روابط و توسعه این رشته ورزشی در استان کرمانشاه همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
گفتنی است، در این جلسه اعضاء پیرامون موضوعات یاد شده و بررسی زمینه های همکاری بیشتر در به بحث و تبادل نظر پرداختند و پس از اتمام نشست با همراهی مدیر تربیت بدنی دانشگاه از فضاهای مختلف دانشگاه بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.