پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 3412
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ |
در دو کلمه حرف حساب مطرح شد

معطلّی بسیار شهروندان شهرک صدرا در استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در کرمانشاه!

شهروندان ساکن شهرک صدرا در اعتراض نسبت به معطلّی و عدم خدمات رسانی مناسب اتوبوسرانی کرمانشاه در این ناحیه از تاخیر بسیار و مشکلات فراوان مردم در تردد بین شهری با وجود ادغام ایستگاه اتوبوس دو شهرک و استفاده از یک خط واحد در این منطقه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از استان کرمانشاه، طرح دو کلمه حرف حساب شهروندان استان راه اندازی شده است و شهروندان می توانند درخواست و مطالبات محله، منطقه، روستا، شهر و استان خود را در راستای ایجاد پُل ارتباطی بین همشهریان و مسؤولان مربوطه و انتقال آن در میان بگذارند.
براساس این گزارش، متن های کامل حاوی نظرات، انتقادات، پیشنهادات، درخواست ها، اعتراضات، مشکلات، معضلات، انتظارات، مطالبات، دلنوشته ها، توقعات، قدردانی ها (از نحوه عملکرد مسؤولان) و…. شهروندان محترم که در راستای پیشرفت و آبادانی استان کرمانشاه از طریق آدرس ارتباطی به دست شورای سردبیری این پایگاه خبری برسد پس از بررسی و تایید با ذکر منبع آن یعنی مخاطبان ( به دلخواه شهروندان با اسم اصلی و یا مستعار) در ستون “دو کلمه حرف حساب شهروندان” منتشر و منتقل خواهد شد.
دو کلمه حرف حساب و متن مطالبه شهروندان و اهالی محترم شهرک صدرا شهر کرمانشاه به شرح ذیل است:
م. فلاحی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه از عدم رسیدگی به وضعیت خدمات رسانی اتوبوسرانی استان خبر داد و اظهار داشت: مردم منطقه صدرا در راستای تردد و استفاده از وسیله نقلیه اتوبوس با مشکلات بسیاری روبه رو هستند به ویژه در ماه مبارک رمضان که تاخیر بسیاری در ترمینال ۲ شهر کرمانشاه مشاهده می شود.
این شهروند کرمانشاهی با بیان اینکه مردم منطقه شهرک صدرا که قبلا (۲ سال پیش) با معضل عدم وجود ایستگاه برای این منطقه مواجه بودند که این مهم از طریق مکاتبات و درخواست اهالی این منطقه رفع شده است، افزود: به دلیل مسافت طولانی این منطقه مردم مجبور به استفاده از خدمات اتوبوسرانی هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه قبلا اتوبوس شهرک صدرا در ترمینال ۲ شهر کرمانشاه هر پنج دقیقه توقف داشت و سریع مردم را به این ناحیه از شهر می رساند، اکنون اتوبوس پردیس و صدرا در این ترمینال یکی شده و نوبتی مسافران ناوگان اتوبوسرانی را حمل و نقل می کنند که با این مردم معطلی بسیاری دارند، از طرف تاکسی برای این مسیر یافت نمی شود و شهرک صدار تاکسی ندارد و مردم مجبور به استفاده اتوبوس هستند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از یک ساعت و نیم در ایستگاه ترمینال ۲ کرمانشاه منتظر اتوبوس شهرک صدار هستیم و خواستار رسیدگی به این مشکل برای اهالی این منطقه ایم، خاطرنشان کرد: شهرک صدرا آخرین ایستگاه در شهر است و فقط یک ایستگاه در ترمینال دارد، در حالی که اتوبوس پردیس در ترمینال یک نیز وجود دارد و ادغام ایستگاه های این دو ناحیه در یک ترمینال سبب مشکلات و تاخیر در خدمت رسانی به مسافران و شهروندان به ویژه در ماه مبارک رمضان شده است.

این شهروند کرمانشاهی و ساکن منطقه شهرک صدرا متذکر شد: وقتی برای رسیدگی مشکلاتی از جمله عدم وجود خط واحد اتوبوس در این ناحیه به متولیان مربوطه مراجعه می کنیم در پاسخ می گویند که بخش خصوصی همین است و کاری ساخته نیست!
خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن به همراه جمعی از شهروندان منطقه صدرا که با زبان روزه در ایستگاه اتوبوس نسبت به این نوع خدمات رسانی اتوبوسرانی معترض بودند، برای بررسی این مطالبه به واحد شیفت و کنترل اتوبوسرانی در ترمینال ۲ مراجعه و دلیل این امر را جویا شد، اما مسئول این واحد که برخورد نامناسبی با شهروندان کرمانشاهی از خودنشان می داد، گفت: تایم ناهار است و رانندگان اتوبوس های واحد برای برخی کارهای شخصی خود در این تایم استراحت دارند و اگر اتوبوس بود ارسال می کنیم….!
 

به گزارش شهر روشن، معلمان و دانشجویان بسیاری در شهرک صدرا واقع از توابع استان در شهر کرمانشاه زندگی می کنند که برای رفت و آمد در بین شهری و استفاده از وسائل حمل و نقل با مشکلاتی از این دست روبه رو هستند که می طلبد، مسوولان سازمان اتوبوسرانی استان کرمانشاه در راستای حل آن و رسیدگی به مطالبات مردم این منطقه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است، شهروندان استان کرمانشاه می توانند با شرکت در طرح ” دو کلمه حرف حساب شهروندان کرمانشاهی” پیشنهادات و نظرات خود را با موضوعات مهم و اساسی (فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و….) محلات خود از طریق این آدرس و پل ارتباطی با ما و مسؤول در میان بگذراند تا نسبت به اطلاع رسانی آنان با حفظ امانت و صداقت در راستای توسعه استان کرمانشاه اهتمام داشته باشیم.
ارتباط با ادمین:  KhademolReza5@
آدرس کانال، پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه: ShahreRoshanir@
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن؛
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.