پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 3408
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ |
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

۳۰۰ روزه دار هرشب ماه مبارک رمضان در کرمانشاه اطعام می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اطعام 300 روزه دار طی هر افطاری در شب های ماه مبارک رمضان از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام آیت الله عباسیان امروز در جمع اصحاب رسانه از اطعام ۳۰۰ روزه دار طی در شب های ماه مبارک رمضان و طی هر افطاری از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی کرمانشاه در استان خبر داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزه داران مناطق محروم و موقوفه نشین از جمله محله جعفرآباد، باریکه، شهیاد، نقلیه، آقاجان ، ملاحسینی، چشمه سفید و… به مدت سی شب اطعام خواهند شد.
این مسوول بیان کرد: هزینه این کار خیر و خداپسندانه در راستای اطعام روزه داران کرمانشاهی از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی تهیه و تامین شده است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از نیات این واقف خیر اندیش اطعام در ماه مبارک رمضان است، افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در سال جاری به عنوان متولی اجرای این امر، هر شب به تعداد ۳۰۰ نفر غذا در محلات محروم کرمانشاه توزیع می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سالمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از جمله افرادی هستند که در این ایام اطعام خواهند شد.
این مسؤول با اشاره به اینکه اردوگاه متکدیان نیز یکی از مناطقی است که غذا در ایام مهمانی خدا توزیع می شود‌، تصریح کرد: اردوگاه متکدیان یکی از مکان های مورد نظر است که در ماه مهمانی خدا از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی در استان کرمانشاه توزیع اطعام و افطاری دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.