پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 3224
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ |
مسؤول سازمان بسیج رسانه کرمانشاه:

ماه رمضان فرصتی معنوی برای تربیت اسلامی و معرفت قرآنی است

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: ماه رمضان فرصت مناسب و معنوی برای تربیت اسلامی و معرفت قرآنی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حسن موحد صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد راهبردی و ستاد مرکزی موسسه قرآنی میراث ماندگار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا با بهره گیری از نورانیت قرآن کریم بتوانیم به تربیت خود و جامعه بپردازیم.
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن با بیان اینکه قرآن کریم نسخه شفا بخش الهی برای بشریت است، گفت: قرآن کریم به عنوان هدیه ای الهی و کتابی است سراسر نور که سعادت بخش و گنجینه ای بی نظیر برای انسان است.
وی تصریح کرد: در این ماه مبارک با استفاده از فرصت معنوی به هر اندازه که می توانیم با بهره گیری از این کتاب الهی به تربیت و معرفت قرآنی خود و جامعه بپردازیم.
حجت الاسلام توحیدی در این دیدار به نمایندگی از جمعی از خادمان قرآنی و ستاد راهبردی قرآن کریم استان ضمن تجلیل از فعالیت و خدمت خادمانه مسؤول سازمان بسیج رسانه در طول دوران مدیریت وی در مجموعه ستاد قرآنی استان، افزود: امروز خدمت قرآنی نیازمند یک انسجام و وحدت است که با استفاده از این تجربیات پیشکسوتان می توان مسیر خدمت قرآنی و تربیت جامعه قرآنی را با موفقیت طی کرد.
گفتنی است، اعضای ستاد راهبردی و ستاد مرکزی موسسه قرآنی میراث ماندگار استان کرمانشاه در این دیدار که در محل سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن دیدار و گفتگو با مسؤول سازمان بسیج رسانه استان از زحمات انجام گرفته در طول هفت سال مدیریت در مجموعه ستاد قرآنی استان تجلیل کردند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.