پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 3218
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ |
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد

دستگیری عوامل تیراندازی در شهرک پردیس کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل تیراندازی شهرک پردیس کرمانشاه که منجر به کشته و زخمی شدن 2 نفر در منطقه شد، با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی و در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: حادثه تیراندازی ساعت حدود ۲۳ شامگاه روز یکشنبه ۱۸ فروردین رخ داد که طی آن ۲ نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این تیراندازی ۲ نفر مشتری زخمی می شوند که یکی از آن ها حین انتقال به یکی از مراکز درمانی جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار می گیرد.
آمویی خاطرنشان کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار بر ۲ دستگاه خودرو از محل حادثه متواری می شوند.
وی یادآور شد: پس از گزارش موضوع به پلیس، کاراگاهان پلیس آگاهی با جدیت مسئله را پیگیری و در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه عوامل تیراندازی در شهر مشهد شدند.
این مسوول گفت: پس از شناسایی مخفیگاه ضاربان متواری، کارآگاهان پلیس آگاهی صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) با رعایت تمام مسائل امنیتی، توانستند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده هر دو نفر را دستگیر کنند.
آمویی تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده بود.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با دعوت عموم مردم به صبر و خویشتن داری، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و افراد شرور در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.