پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 321
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ |
امروز؛

یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد

یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه با حضور جمعی از مسوولان استانی در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه به ریاست سیروس خانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
براساس این گزارش، دستور کار این جلسه با محوریت تصویب برنامه های هفته جوان سال آتی، ارائه گزارش کارگاه های ازدواج توسط دبیر خانه جلسات و کلیه ادارات عضوء ستاد ساماندهی، ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد نواحی چهار گانه در خصوص ازدواج و تحصیلات جوانان تحت پوشش بود.

خانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و جشن شکوهمند آن با مشارکت آحاد مردم انقلابی، به شهادت مظلومان ۲۷ نفر از شهدای حادثه توریستی زاهدان که به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدن و باعث شد خانواده های متعددی و ملت ایران سوگوار شود، اشاره داشت و این حرکت تروریستی را محکوم کرد.
در ادامه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه، مصطفی بابا ملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دبیر ستاد ساماندهی از عملکرد این اداره در خصوص امور جوانان گزارش هایی را بیان داشت.
گفتنی است، در این راستا اقداماتی از جمله برگزاری 12 کارگاه که توسط سمن های مردم نهاد این اداره در سال 97 که 6 کارگاه پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج توسط موسسه مردم نهاد طنین و 6 کارگاه دیگر توسط موسسه مردم نهاد زیتون برگزار شده است، مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : دبیر سرویس ورزشی: مهدی حشمتی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.