پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 350
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ |
ستاد امربه معرف کرمانشاه بیانیه صادر کرد

لزوم محکومیت حرکت هنجارشکنان "ورزشی" در قصرشیرین و برخورد با مسببان

ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کرمانشاه ضمن محکومیت حرکت هنجارشکنان جمعی از بانوان و مسوولان ورزشی در قصرشیرین خواستار برخورد با دست اندارکاران و مسببان برگزاری مراسم شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه طی بیانیه ای حرکت هنجار شکن جمعی از بانوان قصرشیرین را در حضور مسئولان کشوری و استانی محکوم و از استاندار به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواسته است تا با دست اندرکاران برگزاری این مراسم که از بدنه اداری استان می باشند برخورد لازم را انجام دهد.
براساس این گزارش در این بیانیه ضمن اشاره به آیه 112 سوره مبارک توبه ” آمران به معروف و نهی از منکر ، حافظان حدود و مرزهای ، مومنان حقیقی اند و بشارت ده (به اینچنین مومنان) متن بیانیه به شرح ذیل است:
رسول اکرم (ص) فرمودند:( همانا خدواند مومنین ضعیف بی دین را دشمن دارد ؛ پرسیدند: مومنی که دین ندارد کیست؟ فرمود: کسی از ترس نهی از منکر نمی کند.)
همچنین در ادامه این بیانیه با اشاره به سخن امام خمینی (ره): (( بزرگترین فاجعه برای ملت ما این وابستگی فکری است که گمان می کنند همه چیز از غرب است و ما در همه ابعاد فقیر هستیم و باید از خارج وارد کنیم)) ،آورده شده است حرکت روز جمعه 97/11/26 جمعی از بانوان شهرستان قصرشیرین در حضور مسئولان کشور و استان و شهرستان که اقدام به حرکات ورزشی که بی شباهت به رقص نبوده است ؛ بی شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و می بایست توسط مسئولین معنوی – سیاسی و فرهنگی راه های گسترش فرهنگ دینی پایه ریزی و تقویت شود، هر از چندگاهی به مناسبت های مختلف و بهانه های خاصی فرهنگ ضد ارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به وسیله بدخواهان برنامه ریزی شده و توسط مسئولین این دولت ترویج گشته، هویدا می شود.
حال چطور مسوولان ورزشی و فرهنگی استان به خود اجازه می دهند برای خوش آمد گویی به فردی که جایگاه مسوولیتی درجه چندمی در وزارت ورزش و جوانان کشور دارد، اقدام به پرپایی رقص به بهانه حرکات ورزشی کنند.
برخورد لازم می دانیم که حرکت زشت و ضد فرهنگی و نیز مروج فرهنگ ضد دینی را محکوم و نکات زیر را به اطلاع مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین برسانیم.

1. حرکت ضد اخلاقی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین :که قدمگاه شهدای گرانقدر زیادی بوده است به مصابحه اهانت به خون مقدس شهدا و خانواده معزز آنان است.
2. حرکت ضد دینی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین: اهانت به زنان غیور و با حیا و باعفت کرد استان کرمانشاه و شهرستان بوده که در دامن پاک زنان با عفت و با حیا استان 9 هزار و 800 شهید تقدیم نظام مقدس کرده است.
3. حرکت ضد ارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین : اهانت به غیرت مردان می باشد که نوامیس آنان را به عنوان عروسکان در دید مردم قرار داده اند.
4. حرکت ضد ارزشی ارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین: اهانت به ساحت مقدس شهدای گرانقدر دفاع از امنیت مرزهای این نظام مقدس می باشد که در 24 بهمن ماه جاده خاش – زاهدان توسط گروه های تکفیری به شهادت رسیدند که هنوز پیکر مطهر آن شهیدان تشییع نشده بود.
5. حرکت ضد ارزشی ارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین: نماد تفکر لیبرالیسم و غرب گرایان تعدادی از مسوولان سیاسی، فرهنگی و ورزشی است، که مروج فرهنگ دشمان این نظام و انقلاب یعنی آمریکا استکباری بوده؛ که بر خلاف نظر بنیان گذار انقلاب اسلامی محسوب می شود.
6. حرکت ضد ارزشی ارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین: اهانت به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی آن هم در چهلمین سالروز پیروزی آن است.
ستاد امر به معروف به استناد ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر برخود لازم می داند که از مسببان حرکت ضد دینی و ارزشی و ضد اخلاقی پاسخ خواسته و در صورت عمدی بودن موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم به عمل آورد و در صورت غیر عمد بودن می بایست مسببان استعفا دهند.
طبق این بیانیه از دستگاه قضایی استان در خواست رسیدگی موضوع را تا حل حصول نتیجه و برخورد قاطع با عامل یا عاملان که باعث تشویش اذهان عمومی و مردم شهید پرور استان و شهرستان قصرشیرین شده اند را داریم.
گفتنی است، برساس این بیانیه: از استاندار به استاندار به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواسته است تا با دست اندرکاران برگزاری این مراسم که از بدنه اداری استان هستند، برخورد لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.