پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11320
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ |
مدیر عامل باشگاه بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه

هدفم رسیدن به سوپرلیگ بسکتبال است

مدیر عامل باشگاه بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم تا آخر سال بودجه سوپر لیگ آینده بسکتبال استان را ببندیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، علیرضا سالکی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: تیم بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه، حمایت همه جانبه رسانه های خبری را می طلبد.
مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابرازسازان درمانگر کرمانشاه تصریح کرد: شغل خبرنگاران یک شغل مقدس و خوش یومی است، رسالت خبرنگار انعکاس زیبای ها است و حتی اگر معضلات را نمایش دهند، به خاطر رفع مشکلات است با این عمل زیبای شما است، که زشتیها به زیبایی ها تبدیل می‌شود.
سالکی در خصوص علت ورود خویش به جامعه ورزش بسکتبال، گفت ؛ ابزار سازان درمانگر کرمانشاه بیش از ۱۲ سال در عرصه تولید و تحقیق و جدیدا در مسائل آموزش فرهنگی وارد شده است و این افتخار را دارد که خادم مردم و ورزش کرمانشاه باشد.
این مسوول افزود: هدف مالیاتی پشت برنامه ما نیست، به خاطر اینکه اولین شرکت دانش بنیاد کرمانشاه هستیم و معاف از مالیات، پس هدف ما از خدمت به ورزش یا امور فرهنگی بحث مالی نیست.
مدیر عامل باشگاه بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد؛ تنها هدف مجموعه ما فقط و فقط با هدف خدمت و دیدن رخ زیبای جوانان کرمانشاهی به صورت کامل و سالم است .
سالکی به موفقیت های اخیر ورزشکاران کرمانشاهی در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: موفقیت های اخیر تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه، پلیمر و تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب نشان از پتانسیل بالای جوانان کرمانشاهی است و ما باید از این پتانسیل ها به نحوء احسن استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه هفته آینده میزبان تیم فرامیلیاردی کاله خواهیم بود، یادآور شد: ما فقر تماشاچی داریم، لذا به هر شکلی شده ما باید جوانان را حمایت کنیم، مگر می توان بردشیرین همراه با اشکهای، هفته گذشته مقابل تیم اکسون تهران را از یاد برد.
این مسوول ادامه دود: از خانواده بزرگ ورزش استان دعوت به عمل می آوریم تا به سالن برای تشویق تیم بسکتبال شهرشان بیایند.
سالکی عنوان کرد ؛ به لطف خدا از لحاظ وضعیت مالی باشگاه وضعیت خوبی دارد و از لحاظ جایگاه در جایگاه خوبی برخوردار هستیم و به بازیکنان تیم قول داده ایم ، تا آخر سال بودجه سوپر لیگ سال آینده را ببندیم.
انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : دبیر سرویس ورزشی: مهدی حشمتی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.