پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11319
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ |
مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه خبر داد

لزوم اشتغالزایی برای ورزشکاران/ مدعی کسب سوپرلیگ بسکتبال هستیم

مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه با تاکید بر لزوم اشتغالزایی برای ورزشکاران استان گفت: مدعی کسب سوپرلیگ بسکتبال هستیم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، علیرضا سالکی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: نخستین بازی باشگاه ابرازسازان درمانگر کرمانشاه در رشته مسابقات بسکتبال مقابل تیم کاله آمل که یکی از تیم های ریشه دار و ثروتمند بسکتبال کشور محسوب می شود، در جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه با اشاره به لزوم همراهی اصحاب رسانه و هواداران تیم بسکتبال استان یادآور شد: در کرمانشاه بازی و بردهای ارزشمندی داریم، همچنین از نظر مالی قول دادیم تا آخر سال بودجه سوپر لیگ سال آینده را نیز مشخص و تامین کنیم.
این مسوول با اشاره به اینکه بسکتبال کرمانشاه در مرحله یک موفقیت و سکوی پرتاب عالی قرار دارد، افزود: صعود تیم ما به لیگ برتر می تواند نگاه ها را بیش از پیش به سمت ورزش کرمانشاه متوجه سازد.
وی باتاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از نماینده بسکتبال استان کرمانشاه از سوی مسوولان، رسانه ها و هواداران این رشته ورزشی، بیان کرد: بیش از هرزمان دیگری تیم ابزارسازان را باید حمایت کرد تا شرایط صعود این تیم به لیگ برتر را فراهم شود و با آرامش بیشتری مسابقات را ادامه دهیم.
سالکی با بیان اینکه در صورت صعود تیم بسکتبال باشگاه ابرازسازان درمانگر کرمانشاه( دانش بنیان) به لیگ برتر حدود 12 میلیارد ریال برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات اعتبار لازم را تامین خواهیم کرد، افزود: کسب نتایج آبرومند و موفقیت ما مستلزم پرهیز از جنجال و حواشی است، لذا تلاش داریم به بازیکنان و روحیه دهیم تا بازیکنان با آسودگی بیشتری به ادامه راه اندیشیده و برای موفقیت بیشتر برنامه ریزی کنند.
مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه یکی از اهداف این دستگاه را گسترش مجموعه شرکت و اشتغالزایی برای ورزشکاران عنوان کرد و گفت: با هدف خدمت به ورزش وارد این عرصه شدم و همه توانم را برای تحقق این هدف به کار می گیرم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.