پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 281
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ |
رئیس حوزه هنری کرمانشاه:

آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی "مرز امن" برگزار شد/ کرمانشاه امن ترین استان در کشور

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره ملی "مرز امن" در استان خبر داد و گفت: کرمانشاه جزو امن ترین مرزهای کشور ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه افشین آزادی در مراسم آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی “مرز امن” که امروز در سالن جلسات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خداوند شاهد ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و جشن انقلاب با استقبال گسترده مردم سراسر کشور برگزار شد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: امروزه باورهای غلط دشمنان با حضور همه اقشار ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.
این مسوول باتاکید براینکه در مرزهای کشور عریزمان ایران اسلامی هموره امنیت و اطمینان وجود دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام و شهدا به عنوان فرزندان پاک این سرزمین اسلامی جانفشانی کردند و خون‌های ارزشمندی ریخته شده تا ما در امنیت و سلامت بتوانیم زندگی کنیم.
وی عنوان کرد: ایران به لطف خداوند و رشادت‌های رزمندگان اسلام جزو امن‌ترین کشورهای دنیا است و کرمانشاه نیز جزء استان های امن کشور است.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه محوریت جشنواره ملی “مرز امن” را در قالب کاریکاتور و پوستر تعریف کرد و افزود: به فکر اجرای یک کار مشترک با کشورهای عراق، سوریه و ترکیه هستیم تا در حوزه فرهنگ و هنر نیز این مهم در دستورکار قرار بگیرد.
گفتنی است، آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی “مرز امن” با حضور رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، دبیر اجرایی جشنواره، دبیر هنری جشنواره و اصحاب رسانه استان در سالن همایش‌های حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.