پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2946
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ |
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه مطرح کرد

لزوم تقویت رونق تولید در جهاد کشاورزی کرمانشاه/ افتخار ما خدمت به عشایر است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت رونق تولید در جهاد کشاورزی استان، گفت: افتخار ما خدمت به عشایر است و در این مسیر حرکت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، نوربخش حاتمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و قدیم امور عشایر استان که امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل جهادکشاورزی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیر قبلی این نهاد اجرایی مطالبات عشایر را پیگیری کرده و نگاه ویژه ای نسبت به این قشر داشته اند که از آن تلاش های انجام گرفته قدردانی می کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور در شرایط سخت تحربم ها قرار دارد و همه باید با تلاش مضاعف در خدمت به مردم باشند، گفت: باید بتوانیم با استفاده از توانمندی داخلی در تحقق منویات رهبری در زمینه رونق تولید همت خود را به کار بگیریم.

وی با اشابه به اینکه حضور رئیس جدید در امور عشایری می تواند همدلی بیشتری را در این بخش ایجاد کند، افزود: مسوول جدید هدایت مجموعه ای را به دست می گیرید که پیشینه بسیاری دارد و از طرفی مردم این مناطق عشایری از همه چیز خود برای دفاع از کیان این مملکت گذشته و استقامت کردند.
این مسوول با تاکید بر اینکه باید در راستای تحقق اهداف سازمانی و تامین نیازمندی قشر عشایری خدمات قابل ارزنده ای را ارائه کنیم، تصریح کرد: خدمت به عشایر افتخار ما است و توقع ما از پرسنل این مجموعه خدمات بسیجی وار و دلسوزانه در راه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و فرصت پرداختن به حواشی را نخواهیم داشت.

گفتنی است، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و قدیم امور عشایری استان کرمانشاه از تلاش و خدمات حسن احمدی قدردانی و بهزاد محمدی به عنوان رئیس جدید امور عشایر استان معرفی شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.