پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 2616
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ |
مديرعامل شركت مديريت منابع آب ايران مطرح کرد

آمادگی شرکت منابع آب ایران در تسهیل آبرسانی/ سد شرفشاه ۳ هزار هکتار را سیراب می کند

مديرعامل شركت مديريت منابع آب ايران از آمادگی شرکت منابع آب ایران در تسهیل آبرسان در شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: سد شرفشاه واقع در سومار 3 هزار و 55 هکتار از اراضی را سیراب می کند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمد حاج رسولیها امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در مراسم افتتاح و آبگیری رسمی سد شرفشاه سومار که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: سد مخزنی شرفشاه با حجم ۱۰۱ میلیون متر مکعب، ۳ هزار و ۵۵ هکتار از اراضی را زیر پوشش قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه سد مخزنی شرفشاه در مساحت ۴۹۲ هکتار با ۸۳ متر ارتفاع ساخته شده است، افزود: بهره‌برداری از منابع آب رودخانه کنگیر در منطقه سومار شامل تامین آب، انتقال آن به شبکه آبیاری و زهکشی اراضی پایاب از جمله اهداف آن است.

این مسؤول در پاسخ به مطالبات فرماندار گیلانغرب، آمادگی شرکت منابع آب ایران را برای برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات حوزه منابع آب کشاورزی‌، آب بهاء و آب شرب، فراهم شدن زمینه استفاده بهینه از آب سدها با امکان ایجاد سایت‌های گردشگری، توسعه شیلات و دیگر استفاده‌های مناسب از آب ذخیره شده سدها در این شهرستان را خواستار شد و گفت: پیگیری لازم انجام می‌شود و توافقات صورت گرفته است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.